آذری جهرمی: امشب شب تلخی برای کلاهبرداران است

یک‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توییتی اعلام کرد، مردم با استفاده از یک کد دستوری می‌توانند مبلغی که شرکت‌های ارزش افزوده از آن‌ها کسب کرده‌اند را مشاهده کنند.
تبلیغات

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توییتی اعلام کرد، مردم با استفاده از کد دستوری #۶*۸۰۰* می‌توانند مشاهده کنند شرکت‌های ارزش افزوده در این چند سال، چه مبلغی از آن‌ها کسب کرده‌اند. وی همچنین اعلام کرد، کاربران می‌توانند شکایت خود را از طریق پیامک به شماره ۸۰۰۷ و به‌صورت کاملا رایگان ارسال کنند.

امشب شب تلخی برای کلاهبرداران است! پول‌هایی که برای شرکت‌های ارزش افزوده در این چند سال از شما کسب شده را با #۶*۸۰۰* می‌توانید ببینید. شکایتی هم داشتید لطفا از طریق پیامک به ۸۰۰۷ بفرستید. کاملا رایگان! برای خانواده نیز انجام دهید کمکم کنید حقتون رو بگیرم.

وزیر ارتباطات پیش از این نیز پایان‌دادن به تمامی سرویس‌های ارزش افزوده را وعده داده بود و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار بیانیه‌ای برای تمام اپراتورها، توقف عملی سرویس‌های ارزش افزوده را آغاز کرده بود. با شماره‌گیری کد دستوری اعلام‌شده از سوی وزیر ارتباطات پیغامی داده می‌شود که می‌گوید، نتیجه طی ۲۴ ساعت آینده از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد. اگر شما هم بعد از شماره‌گیری کد دستوری اطلاعاتی دریافت کرده‌اید با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات