ولوسیتی اورفینچ، شاسی‌بلند سفارشی و ۳۱۵ هزار دلاری رنجروور، معرفی شد

یک‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اورفینچ نسخه‌ای لوکس و قدرتمند از رنجرور اتوبیوگرافی را با پیشرانه پنج‌لیتری ۸ سیلندر رونمایی کرده است که فقط ۱۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد.
تبلیغات

لندروور یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده شاسی‌بلندی‌های لوکس و قدرتمند است. از مدل مشهور دیفندر تا شاسی‌بلندهای لوکس رنجرور این شرکت کم‌وبیش به طراحی اصیل خود پایبند هستند و هدف نهایی خود را ساخت بهترین خودرو آفرود و مجلل می‌داند. شرکت اورفینچ (Overfinch) از سال ۱۹۷۵ به تولید مدل‌های سفارشی‌ از خودروهای لندروور طبق نظر مشتریان خود مشغول است. آخرین محصول این شرکت، ولوسیتی (Velocity)، به‌طور رسمی در نمایشگاه بین‌المللی قایق‌ها در فورت‌لادردال فلوریدا رونمایی می‌شود. این خودرو زیبا براساس مدل بسیار مجلل و قدرتمند رنجروور اتوبیوگرافی یا SVAutobiography با پیشرانه‌ی قدرتمند پنج‌لیتری هشت سیلندر عرضه می‌شود.

overfinch

هدف اورفینچ تولید مدلی منحصربه‌فرد، لوکس، سفارشی و قدرتمند است. خودرو اورفینچ ولوسیتی به‌همراه دو مدل دیگر در نمایشگاه عرضه می‌شود و فقط ۱۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد. 

overfinch

این خودرو با رنگ مشکی اطلسی و کیت بدنه‌ی فیبرکربن و رینگ‌های ۲۳ اینچی عرضه می‌شود. در زیر کاپوت نیز پیشرانه‌ی پنج‌لیتری هشت سیلندر مجهز به سوپرشارژر قرار دارد که در تیپ‌های مختلف می‌تواند ۵۲۵ تا ۵۷۵ اسب‌بخار قدرت تولید کند و از سیستم اگزوز مخصوص اورفینچ بهره می‌برد.

در داخل کابین نیز شاهد استفاده‌ی فراوان از روکش چرم با طرح‌های ۶ ضلعی هستیم. همچنین، برای افزایش راحتی و آسایش سرنشینان تجهیزات و امکانات بسیاری در‌دسترس قرار می‌گیرد تا بتوانند خودرو خود را با سلیقه و نظر خود سفارش دهند. تزیینات سفارشی رنگ‌های منحصربه‌فرد بدنه و صندلی‌ها و لوازم داخل کابین با نشان مخصوص و رینگ‌های آلومینیومی را شامل می‌شود.

overfinch

کوین سلون، مدیرعامل شرکت اورفینچ می‌گوید:

از اینکه برای دومین سال در نمایشگاه بین‌المللی قایق فورت‌لادردال شرکت می‌کنیم، بسیار هیجان‌زده‌ایم. در این نمایشگاه، خودرو اورفینچ ولوسیتی را در رنگ سیاه اطلسی رونمایی می‌کنیم که در جایگاه اصلی غرفه‌ی ما قرار می‌گیرد. این نمایشگاه یکی از رویدادهای مهم سال در بازار محصولات لوکس است. به‌عنوان برندی انگلیسی، حضور ما در ایالات‌ متحده هرسال در حال رشد است و مشتاقانه منتظر حضور مشتریان فعلی و جدید در نمایشگاه هستیم.
overfinch
overfinch
overfinch
overfinch
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات