اپل در هر خرید از اپل استور، یک دلار برای مبارزه با ایدز اهدا می‌کند

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل برای کمک به مبارزه با ایدز، طی همکاری با سازمان (RED) برای هر خرید از طریق اپل پی، یک دلار اهدا می‌کند.
تبلیغات

اپل امروز اعلام کرد که برای کمک به صندوق جهانی در جهت مبارزه با ایدز با (RED) همکاری می‌کند. برای خرید‌های انتخاب‌شده‌ای که طی هفته‌ی آینده انجام می‌شود، اپل یک دلار به این صندوق اهدا می‌کند.

اپل می‌گوید که از ۲۵ نوامبر تا ۲ دسامبر (۴ آذر تا ۱۱ آذر)، برای هر خریدی که از طریق اپل پی در اپل استورهای سایت این شرکت و اپلیکیشن اپل استور در iOS انجام شود، یک دلار اهدا خواهد کرد. کمک‌های مالی جمع‌شده با همکاری (RED) به ‌حساب صندوق جهانی برای مبارزه با ایدز واریز خواهد شد.

اپل در مورد (RED) این‌گونه نظر می‌دهد:

(RED) بنیادی است که از قدرت مردم برای مبارزه با ایدز استفاده می‌کند. (RED) طی همکاری با بزرگ‌ترین برندهای جهان، آگاهی را افزایش می‌دهد و برای صندوق جهانی، پول تهیه می‌کند. ۱۰۰ درصد این مبلغ به برنامه‌های HIV/AIDS در جنوب صحرای آفریقا اختصاص داده می‌شود.
همکاری اپل و (RED)

اپل در گذشته چندین بار با (RED) همکاری کرده است. این شرکت عنوان می‌کند که بزرگ‌ترین ‌همکاری را با (PRODUCT(RED داشته و تا سال گذشته بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون دلار اهدا کرده است. با کمک اپل در سال جاری، این رقم همچنان افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین باید از فروشگاه‌های اپل انتظار داشته باشیم که لوگوی خود را به‌ افتخار روز جهانی مبارزه به ایدز در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر)، به رنگ قرمز درآورند.

در اخبار مرتبط، براساس گزارشی که سی‌بی‌اس شیکاگو منتشر کرده، در حال حاضر Army Red Kettels کمک مالی از اپل پی دریافت می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات