جشنواره فروش ویژه ساعت‌های هوشمند در آترامارت

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گجت‌ها و در صدر فهرست آن ساعت‌های هوشمند در دنیای امروزی بسیار پرکاربرد و مفید هستند. به‌عبارت‌دیگر، گجت (Gadgets) به وسایل و تجهیزات کوچک و تازه‌‌ای گفته می‌شود که در آن‌ها فناوری نوینی به‌کار رفته باشد.
تبلیغات

امروزه به وسایل، تجهیزات مکانیکی و غالبا الکترونیکی که برای انجام کارهای خاصی اختراع شده‌اند، گجت گفته می‌شود. به بیان بهتر، گجت‌ها در زمان اختراع خود درمقایسه‌با ابزارهای تکنولوژیک دیگر کمی غیرعادی‌تر هستند و نبوغ خاصی در طراحی آن‌ها به‌کار رفته است.

ساعت مچی با قابلیت‌های زیاد مثل شمارش قدم‌ها و بررسی ضربان قلب و گردش خون و...، دوربین عکاسی یا فیلم‌برداری با فوکوس خودکار و تکنولوژی چهره، رنده و خردکن چندکاره که در آشپزخانه استفاده می‌کنید یا زودپز و قابلمه یا اجاق گاز که به‌صورت هوشمند کم یا زیاد می‌شوند و میزان کالری و حتی پخته‌شدن تمام محصولات داخل قابلمه را اعلام می‌کند و آن را به ساعت هوشمند خود انتقال می‌دهند.

آترامارت

فروشگاه اینترنتی آترامارت همگام با بازار دیجیتال جهانی، این محصولات هوشمند را به‌صورت تخصصی در سایت خود معرفی کرده و برای فروش گذاشته است. ازجمله محصولات این فناوری در فروشگاه اینترنتی آترامارت می‌توان به ساعت‌های هوشمند اشاره کرد. 

آترامارت با ارتباط نزدیک با توزیع‌کنندگان اصلی کالاها در ایران، اجناس کاملا اصل و با قیمت رقابتی را برای مشتریان خود فراهم آورده است. همچنین از هیچ تلاشی برای افزایش رضایت و کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره می‌کوشد کاربران در فرایند خرید، احساس اطمینان و رضایت داشته باشند.

آترامارت فروشگاهی است که با چند کلیک از هر مکان و در هر زمان می‌توانید کالای مدنظر خود را از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا به‌راحتی انتخاب کنید و جلو در منزل تحویل بگیرید و پس از مشاهده‌ی کالا و اطمینان از صحت آن هزینه را پرداخت کنید. همچنین، برای سهولت خرید مشتریان در فروشگاه اینترنتی آترامارت، فروش ویژه اقساطی ساعت هوشمند با شرایط بسیار آسان برای خرید ساعت اقساطی ایجاد شده است.

آترامارت

فروشگاه اینترنتی آترامارت در نظر دارد در جشنواره‌ی دوروزه خود اقدام ساعت‌های هوشمند را به‌صورت نقدی و اقساطی و تا ۱۰۰،۰۰۰ تومان تخفیف بفروشد. این جشنواره با تخفیفی استثنایی از سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ آغاز و ۶ آذر ۱۳۹۸ به‌پایان می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات