گلکسی S11 5G با تراشه اکسینوس 990 و ۱۲ گیگابایت رم معرفی می‌شود

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین مستندات گیک‌بنچ، نسخه‌ی 5G گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۱ با تراشه‌ی اکسینوس ۹۹۰ و ظرفیت حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی ۲۹ بهمن‌ماه معرفی می‌شود.
تبلیغات

تاکنون اخبار مختلفی در مورد گوشی گلکسی اس ۱۱ سامسونگ منتشر شده است. اواسط آبان‌ماه گفته شد که گلکسی اس ۱۱ با تراشه اکسینوس ۹۸۳۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی می‌شود. در خبر دیگری، همان اوایل آبان‌ماه نیز گفته شده بود که اکسینوس ۹۹۰ تراشه پرچم‌دار سامسونگ برای سال ۲۰۲۰ نخواهد بود.

آخرین مستندات بنچمارک گیک‌بنچ مربوط به گوشی هوشمندی با شماره‌ی مدل SM-G986B تأیید می‌کند که گلکسی اس ۱۱ 5G با تراشه‌ی اکسینوس ۹۹۰ به بازار عرضه خواهد شد. مستندات مربوط به بنچمارک اطلاعاتی در مورد ظرفیت حافظه‌ی رم این گوشی سامسونگ نیز به‌اشتراک گذاشته است.

گلکسی اس 11 5G

باتوجه به مستندات گیک‌بنچ، نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۱ با حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با این وجود، هنوز مشخص نیست که تنها باید منتظر نسخه‌ی 5G گلکسی اس ۱۱ باشیم یا نسخه‌ی دیگری نیز از این دستگاه با ظرفیت حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی معرفی خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد باتوجه به اخبار منتشرشده از سوی SamMobile، نسخه‌ی LTE گلکسی S11 با دو ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در حالی‌که نسخه‌ی 5G این گوشی هوشمند در سه ظرفیت داخلی شامل ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود.

اطلاعات منتشرشده از سوی گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گلکسی اس ۱۱ دستگاهی قدرتمند با عملکرد خوب خواهد بود که امتیاز خوبی نیز در بنچمارک کسب کرده است. گلکسی اس ۱۱ 5G در آزمون تک هسته‌ای موفق به دریافت امتیاز ۴۲۷ و در آزمون چند هسته‌ای موفق به دریافت امتیاز ۲۳۲۶ شد.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شده بود گلکسی اس 11 سامسونگ ۲۹ بهمن (‌18 فوریه) معرفی می‌شود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات