ایران لاک؛ قفل های بدون کلید برای معلولان

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فناوری با قفل‌های دیجیتال به‌ کمک شهروندان معلول چه در محل کار و چه در خانه می‌آید.
تبلیغات

فناوری به‌سرعت به بهترین دوست افراد معلول تبدیل شده است. با نوآوری‌هایی نظیر سیستم‌های ناوبری شخصی و ویلچرهای پیشرفته و دست‌های رباتیک، جهان به رنگین‌کمانی از امکانات برای معلولان تبدیل و اکنون با قفل‌های دیجیتال و هوشمند، این رنگین‌کمان پر‌رنگ‌تر شده است؛ درهایی که بدون کلید قفل می‌شوند و معلولان می‌توانند بدون کلید آن‌ها را بازکنند. با استفاده از این قفل هوشمند، گام مهمی در این روند رو‌به‌رشد در پیش گرفته شده است تا اطمینان حاصل شود افراد معلول می‌توانند در جامعه و محل کار همانند دیگر افراد فعالیت و مشارکت کنند.

قفل دیجیتال و هوشمند

قفل‌های در الکترونیکی امکانات زیر را دراختیار معلولان قرار می‌دهد:

  •  به‌جای چرخاندن کلید، می‌توانند قفل در را با ریموتی ساده یا ازطریق تلفن‌های هوشمند بازکنند؛
  • درصورت لزوم، می‌توانند به دیگران دسترسی ورود به خانه را دهند؛ مثلا ازطریق تلفن‌های هوشمند. این ویژگی می‌تواند برای مواقعی استفاده شود که آتش‌نشانان یا اورژانس قصد دارند به خانه وارد شوند؛ ولی آنان به هر دلیل امکان بازکردن در را ندارند؛
  • زمان‌های ورود و افراد مجاز را می‌توانند برنامه‌ریزی کنند تا کارکنان پزشکی یا خدماتی بتوانند بدون کلید، اما فقط در مواقع از‌پیش‌تعیین‌شده وارد خانه شوند.
قفل هوشمند دیجیتال

عصر طلایی با قفل دیجیتال

قفل دیجیتال برای شهروندان معلول چه در محل کار و چه در خانه بسیار کمک‌کننده است. قفل بدون کلید (ازطریق کنترل از راه دور یا تلفن هوشمند) همچنین برای اعضای خانواده‌ی سال‌خورده‌ای می‌ةواند مفید باشد که ممکن است به هر دلیلی کلید ورودی در یا رمزخود را دردسترس نداشته باشند.

اگر معلول هستید یا با شخصی معلول زندگی می‌کنید، این فناوری نوآورانه را در زندگی خود وارد کنید تا همه بتوانند مستقل‌تر و ایمن‌تر زندگی کنند. با نصب قفل دیجیتال امنیت خانه‌ی خود را بیشتر کنترل کنید. گروه ایران لاک به‌عنوان اولین توزیع‌کننده‌ی قفل در ایران در خدمت شما است.

شماره‌تماس: ۰۲۱۶۶۷۵۷۶۰۰

آدرس وب‌سایت: iranlock.com

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات