تیزر رسمی میت پد پرو هواوی منتشر شد

جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ویدئوی رسمی میت پد پرو هواوی پیش از فرارسیدن رویداد رونمایی رسمی چهارم آذرماه در چین، به‌اشتراک گذاشته شد.
تبلیغات

براساس آخرین اخبار، هواوی قصد دارد تبلت میت پد پرو را در رویدادی رسمی در شانگهای چین و در تاریخ ۲۵ نوامبر (چهارم آذرماه) رونمایی کند. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، چینی‌ها ویدئوی رسمی تبلت جدید را به‌اشتراک گذاشته‌اند که بری مشخصات دستگاه را تأیید می‌کند.

ویدئوی منتشرشده تأیید می‌کند که تبلت هواوی میت پد پرو از دوربین دوگانه در گوشه‌ی سمت راست بالای پنل پشتی بهره می‌برد. البته باتوجه به اینکه قسمت پشت دستگاه با کیس پوشانده شده، طراحی قسمت پشتی آن به‌ خوبی در ویدئو دیده نمی‌شود اما به‌نظر می‌رسد که دستگاه مجهز به کیبورد مغناطیسی است. 

هواوی میت پد پرو

در ویدئوی منتشرشده، حفره‌ی روی نمایشگر که پیش‌تر شایعه‌هایی در مورد آن مطرح شده بود، دیده می‌شود. همچنین قابلیت‌های چندوظیفه‌گی دستگاه نیز به‌نمایش گذاشته شده است. چینی‌ها تبلت جدید خود را با قلم M-Pen به بازار عرضه خواهند کرد.

هنوز مشخصات رسمی هواوی میت پد پرو به‌صورت رسمی منتشر نشده است. اما به‌نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی باشیم. اواسط آبان‌ماه، میت پد پرو هواوی گواهینامه‌ CCC‌ چین را دریافت کرد. مستندات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد که میت پد پرو هواوی با تراشه‌‌ی کرین ۹۹۰، ظرفیت حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به بازار عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات