گلکسی اس 11سامسونگ با نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
باتوجه به اسکرین‌شات منتشرشده، احتمالا گلکسی اس ۱۱ سامسونگ با نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

اواخر مهرماه، نسخه بتا One UI 2.0 بر پایه اندروید ۱۰ برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۰ منتشر شد. UniverseIce در آخرین توییت خود، تصاویری از اسکرین‌شات منوی رابط کاربری نسخه‌‌ی One UI Beta 2.0 به زبان چینی منتشر کرد. این نسخه در حدود یک روز قبل دراختیار کاربران گوشی‌ هوشمند گلکسی نوت ۹ قرار گرفته بود.

در منو، سه گزینه نمایش داده شده که نحوه‌ی استفاده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را برای نمایشگر دستگاه نشان می‌دهد. در یکی از گزینه‌ها، نرخ نوسازی نمایشگر، ۶۰ هرتز نشان داده می‌شود. در گزینه‌ی دوم، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و در گزینه‌‌ی سوم نرخ نوسازی به‌صورت خودکار به ۱۲۰ هرتز تغییر می‌کند و مجددا به‌صورت خودکار به نرخ نوسازی ۶۰ هرتز سوئیچ می‌شود.

سامسونگ گلکسی S11

البته میزان مصرف انرژی در حالت نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز افزایش پیدا می‌کند. ریزر نخستین شرکتی بود که از نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ استفاده کرد. از آن زمان، شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند مخصوص گیمینگ، برای آنکه کاربران بتوانند تجربه‌ی بهتری از بازی با گوشی هوشمند را تجربه کنند، نرخ نوسازی نمایشگر دستگاه‌های خود را افزایش دادند. 

وان پلاس ۷ با نمایشگر با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز معرفی شد و هواوی نیز همین مسیر را برای گوشی هوشمند هواوی میت ۳۰ پرو پیمود. درواقع می‌توان گفت، در این مقطع زمانی، شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند به عرضه‌ی دستگاه‌هایی با نمایشگر با نرخ نوسازی بالاتر توجه نشان می‌دهند. اما سؤال مهم این است که آیا چنین ویژگی برای کاربران نیز اهمیت دارد و مورد تقاضای بازار هست یا خیر؟ 

گلکسی اس 11

شایعه شده است که گلکسی S11 سامسونگ با بهره‌مندی از ویژگی‌هایی همچون حالت Night Hyperlapse و حاشیه‌های باریک‌تر به بازار عرضه خواهد شد. همچنین پیش‌تر گفته شده بود که سامسونگ قصد دارد نمایشگر دستگاه بعدی خود را با برند SAMOLED معرفی کند. به‌نظر می‌رسد گوشی سامسونگ گلکسی S11 از باتری با ظرفیت ۳۷۲۰ میلی‌آمپرساعت، در سه اندازه‌‌ی مختلف و پنج نسخه شامل نسخه‌ای با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G معرفی و به بازار عرضه شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات