گزارش ویدیویی زومیت از افتتاح نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2019

سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
امروز در محل نمایشگاه‌های پارک گفت‌وگو، پنجمین دوره‌ی نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) شروع شد. زومیت در نمایشگاه حاضر است و اخبار مربوط به آن را پوشش می‌دهد.
تبلیغات

پنجمین دوره‌ی نمایشگاه تراکنش از صبح امروز، ۲۸ آبان در محل نمایشگاه‌های دائمی پارک گفت‌وگو آغاز به کار می‌کند. نمایشگاه تراکنش ایران که به‌همت مرکز فابا برگزار می‌شود، آخرین فناوری‌ها و مسائل موجود در حوزه‌ی بانک‌داری را بررسی می‌کند. این نمایشگاه محلی برای حضور فعالان حوزه‌ی بانکی است. برای مثال، در این دوره از نمایشگاه، مدیران عامل ۲۰ بانک دولتی و خصوصی کشور شرکت خواهند کرد. 

نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) علاوه‌بر‌اینکه محلی برای شبکه‌سازی و گفت‌وگوی فعالان حوزه‌ی بانکی است، از کارگاه‌ها و پنل‌های گفت‌وگو نیز میزبانی می‌کند که در خلال آن، بسیاری از کارشناسان آخرین دستاوردهای حوزه‌ی بانکی و جدیدترین فناوری‌ها را بررسی می‌کنند. ازجمله‌ی این فناوری‌ها باید به بلاک‌چین اشاره کرد که در نمایشگاه تراکنش ایران، ابعاد مختلف این تکنولوژی نوپا واکاوی می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این نمایشگاه در ادامه همراه گزارش ویدیویی زومیت از مراسم افتتاحیه باشید.

تماشا در آپارات

به نظر شما این نمایشگاه تا چه میزان می‌تواند در حوزه فین‌تک موثر واقع شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات