رویداد بعدی اپل یازدهم آذر در نیویورک برگزار می‌شود

سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
باتوجه‌به دعوت‌نامه‌‌های ارسال‌شده‌ی اپل، دوم دسامبر (یازدهم آذر) باید منتظر رویداد بعدی کوپرتینونشین‌ها در نیویورک باشیم.
تبلیغات

آخرین اخبار حاکی از آن است که اپل برای رویداد آذر خود با محوریت معرفی محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال ۲۰۱۹ دعوت‌نامه‌هایی ارسال کرده‌اند. معمولا در دعوت‌نامه‌های اپل واضح و شفاف به موضوع رویداد اشاره نمی‌شود؛ ولی این‌بار قضیه فرق می‌کند و ظاهرا موضوع رویداد از قبل به‌خوبی مشخص شده است.

به‌نظر می‌رسد این نخستین‌باری است که اپل رویدادی تخصصی با محوریت معرفی اپلیکیشن‌های محبوب برگزار می‌کند. اپل قصد دارد در رویدادی رسمی میزبان Apple Design Awards سال ۲۰۱۹ باشد که به بهترین طراحی اپلکیشن‌های iOS و macOS جوایزی اهدا می‌شود. معمولا نتیجه‌ی چنین رویدادهایی به‌صورت آنلاین و بدون مراسم حضوری اطلاع‌رسانی می‌شوند؛ ولی این‌بار اپل روال جدیدی در پیش گرفته است.  

اپل

ظاهرا کوپرتینونشین‌‌ها قصد دارند قبل از فرارسیدن روزهای پایانی ۲۰۱۹، در رویدادی رسمی بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال جاری را معرفی کنند.

این رویکرد اپل و برگزاری چنین رویدادی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد و در‌عین‌حال، اهمیت توسعه‌دهندگانی نیز به‌نمایش گذاشته می‌شود که با موفقیت توانسته‌اند در بازار رو به جلو حرکت کنند.

روز گذشته، Lance Ulanoff در توییتی به این موضوع اشاره کرد که رویداد رسمی اپل با موضوع «محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سال ۲۰۱۹» دوم دسامبر (یازدهم آذر) در نیویورک برگزار خواهد شد. به‌نظر نمی‌رسد اپل در این رویداد رسمی، محصول جدیدی معرفی کند. در نظر داشته باشید عنوان و تاریخ رویداد یازدهم آذر هنوز در وب‌سایت رسمی اپل و فهرست رویدادهای آتی اپل ذکر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات