نمایشگاه تراکنش ایران از فردا آغاز به کار می‌کند

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
صبح سه‌شنبه ۲۸ آبان ماه ساعت ۹ صبح مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار خواهد شد تا برگ جدیدی از بزرگ‌ترین گردهمایی فناورانه در عرصه پولی و مالی کشور ورق بخورد.
تبلیغات

همه چیز برای برگزاری ITE 2019 مهیا شده است. همه ظرفیت نمایشگاهی تکمیل شده، روند غرفه‌سازی به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود، بیش از ۱۲۰ سخنران خود را برای حضور در این نمایشگاه تخصصی آماده می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود نزدیک به ۱۰ هزار بازدید کننده تخصصی در روزهای سرد آبان، گرما بخش این رویداد باشند و از آن دیدار کنند.

پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران با استقبال چشمگیر فعالان اکوسیستم بانکداری و پرداخت مواجه شده است و بسیاری از مقامات اقتصادی، بانکی، فناوری و کسب و کاری اعلام کرده‌اند در این رویداد مشارکت خواهند کرد یا از آن بازدید می‌کنند.

حضور صدها نفر از مقامات در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران

صدها نفر از مقامات ارشد اقتصادی، بانکی و فناوری از جمله فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی و نمایندگانی از بانک مرکزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با صنعت بانکداری، پرداخت، مالی و فناوری در مراسم افتتاحیه یا اختتامیه یا روزهای مختلف برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، مدیران عامل بسیاری از بانک‌های کشور به این رویداد می‌آیند.

همچنین صدها نفر از مقامات خارجی شامل سفرا و نمایندگان ارشد کشورهای خارجی به پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران خواهند آمد و از آن بازدید خواهند کرد و در جریان بخش‌های مختلف آن قرار خواهند گرفت.

حضور بیش از ۲۰ نفر از مدیران عامل بانک‌های کشور

مدیران عامل بیش از ۲۰ بانک دولتی و خصوصی تا این لحظه برای حضور در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) اعلام آمادگی کردند.

بر این اساس ضیا ایمانی، مدیرعامل بانک سینا، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران‌زمین، محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه، محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت، علی صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات، حجت‌اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران و حجت‌اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پنجمین رویداد نمایشگاه تراکنش ایران شرکت خواهند کرد. اسامی دیگر مدیران عامل به تدریج اعلام خواهد شد.

ITE 2019

حضور بیش از ۱۲۰ سخنران داخلی و خارجی در ITE 2019

بیش از ۱۲۰ سخنران داخلی و خارجی در مراسم افتتاحیه، اختتامیه، رویدادها و نشست‌های جانبی پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران به سخنرانی خواهند پرداخت. این سخنرانان از بخش‌های مختلف دولتی، خصوصی، بانکی، پرداختی، شرکت‌های فناورانه و استارتاپی هستند که با حضور در این رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت.

از این رو نمایشگاه تراکنش ایران را می‌توان یکی از مهم‌ترین و تخصصی‌ترین گردهمایی‌های عرصه فناوری‌های پولی و مالی در کل کشور دانست که به‌دنبال برداشتن گامه‌ای مؤثر در این حوزه با مشارکت صاحب‌نظرات و متخصصان است.

تکمیل ظرفیت همه ۵٫۵۰۰ مساحت نمایشگاهی

در اتفاقی کم نظیر، چند روز مانده به برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، همه ظرفیت نمایشگاهی این رویداد واگذار و تکمیل شده است. اتفاقی کم نظیر که در شرایط امروز اقتصادی کشور بیانگر آن است که اهمیت فناوری‌های مالی و پولی از سوی نهادها و شرکت‌ها و بانک‌های کشور درک شده است.

پیش‌بینی بازدید ۱۰ هزارنفر از ITE 2019

پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار بازدیدکننده تخصصی از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، به‌عنوان یک رویداد فناورانه تخصصی بازدید و ضمن بازدید از غرفه‌ها، در رویدادهای مختلف آن شرکت کنند.

بر همین اساس، باتوجه به استقبالی که از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران تاکنون انجام شده است، پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۱۰ هزار بازدیدکننده تخصصی از بخش‌های مختلف از آن دیدار به عمل آورند.

پوشش خبری گسترده از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران

رسانه ملی به‌همراه دیگر شبکه‌های تلویزیونی داخلی و خارجی همچون سال‌های گذشته به پوشش تصویری پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران خواهند پرداخت.

همچنین، ده‌ها رسانه داخلی کشور از جمله رسانه‌های مکتوب و مجازی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها نیز به بازتاب اخبار برگزاری نمایشگاه ۳ روزه تراکنش ایران خواهند پرداخت و خبرنگاران در بخش‌های مختلف این رویداد فناورانه حضور پیدا خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات