اسنپ برای جبران افزایش قیمت بنزین کمک هزینه پرداخت می‌کند

یک‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
اسنپ اعلام کرده که امروز و فردا اقدام به واریز مبلغی به‌صورت کمک هزینه برای جبران افزایش قیمت بنزین به حساب رانندگان واریز می‌شود.
تبلیغات

اسنپ به منظور تسهیل روند حمل‌ونقل در نظر دارد تا پیش از اجرای برنامه سهمیه‌بندی بنزین از طریق تخصیص یک کمک‌هزینه، خدمت‌رسانی‌ به مسافران و درآمدزایی رانندگانش را تضمین کند. به همین منظور امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ آبان ماه) کمک‌هزینه‌ای به‌صورت وام برای جبران افزایش قیمت بنزین به حساب کاربران راننده واریز می‌شود. این مبلغ پس از پرداخت هزینه سهمیه بنزین توسط شرکت ملی فرآورده‌های نفتی در پایان ماه از حساب اسنپی رانندگان کسر خواهد شد.

این هزینه‌ها از روز تغییر قیمت بنزین در نظر گرفته شده است. این کمک‌هزینه به کاربران راننده‌ای تعلق می‌گیرد که از فعالیتشان در ناوگان اسنپ بیش از ۳ ماه بگذرد و بیش از ۵۰ کیلومتر در روز (تا سقف ۱۵۰ کیلومتر) فعالیت داشته باشند. مبلغ فوق هر ۲۴ ساعت یکبار پرداخت می‌شود. 

پس از آنکه از بامداد جمعه بنزین در کشور سهمیه‌بندی شد، مدیران عامل اسنپ و تپ‌سی از طریق توییتر اعلام کردند که در راستای تأمین بنزین به رانندگان خود کمک می‌کنند. حال این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که مبلغی را به‌عنوان کمک هزینه‌ به رانندگان پرداخت می‌کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات