حضور رسپینا در نمایشگاه تراکنش ایران، با معرفی تلفن سازمانی نکسفون

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت داده‌پردازی رسپینا به‌عنوان حامی در نمایشگاه تراکنش ایران حضور خواهد داشت و سرویس تلفن سازمانی خود را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

سرویس نکسفون با دو راهکار پرو (ویژه کسب‌و‌کارهای کوچک و استارتاپ ها) و پرایم (ویژه کسب‌وکارهای بزرگ) پاسخ‌گوی کلیه نیازهای ارتباطی کسب‌وکارهای مالی و بانکی خواهد بود.

شرکت داده‌پردازی رسپینا با نسل جدید تلفن سازمانی (نکسفون) در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور خواهد داشت و راهکارهای این سرویس را برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک ارائه خواهد داد.

به گزارش ستاد خبری رویداد ITE، مرکز فابا پنجمین گردهمایی بزرگ صنایع مالی، بانکی و پرداخت ایران را، ۲۸ تا ۳۰ آبان‌ماه در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار خواهد کرد. در این رویداد فعالان مختلف اکوسیستم بانکی، پرداخت، صنایع مالی و فناوری‌های مرتبط شرکت خواهند کرد.

این رویداد، مجالی برای بحث در مورد راهکارهای صنعت بانکداری و پرداخت کشور به ‌منظور بهبود شرایط کسب‌وکارها، به‌ویژه در شرایط فعلی بازار و همچنین بهترین فرصت برای شناسایی و حمایت استارتاپ‌ها است.

شرکت داده‌پردازی رسپینا به‌عنوان حامی در نمایشگاه تراکنش ایران حضور خواهد داشت و سرویس تلفن سازمانی خود را معرفی خواهد کرد. سرویس نکسفون با دو راهکار پرو (ویژه کسب‌و‌کارهای کوچک و استارتاپ ها) و پرایم (ویژه کسب‌وکارهای بزرگ) پاسخ‌گوی کلیه نیازهای ارتباطی کسب‌وکارهای مالی و بانکی خواهد بود.

نکسفون پرو مناسب‌ترین سرویس تلفن موجود در بازار برای استارتاپ‌ها و کسب وکارهای کوچک

نکسفون پرو را راهکار ارتباطی پایدار و امن مبتنی بر فناوری کلاد (Cloud) است. در راهکار نکسفون پرو سامانه‌های تلفن کسب‌وکار متقاضی تحت سرورهای ابری شرکت رسپینا میزبانی می‌شود، تمام مسئولیت‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، نگهداری و همچنین حفظ امنیت بر عهده‌ی شرکت رسپینا است.

واضح است که بدون نیاز به سرمایه‌گذاری برای خرید تجهیزات و نگهداری و آموزش هزینه‌های مشترک به‌شدت کاهش می‌یابد.

نکسفون پرو این امکان را برای کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها فراهم می‌‌آورد که از طریق تلفن تحت شبکه، پنل وب یا اپلیکیشن از هر نقطه‌ای از کشور به راحتی با همکاران و مشتریان خود در تماس باشند.

مرکز تلفن نکسفون پرو بسیار مقیاس‌پذیر بوده و در صورت نیاز، اضافه یا کم کردن تعداد داخلی و امکانات، به‌سادگی و بدون نیاز به نیروی فنی و با استفاده از پنل مدیریتی این سرویس قابل انجام است.

ویژگی‌ها و مزیت‌های نکسفون پرو:

  • کاهش هزینه مکالمه تا ۷۰ درصد
  • تماس از طریق پنل وب و اپلیکیشن
  • دریافت و ارسال فکس
  • کنفرانس صوتی و چت سازمانی
  • امکان انتقال تماس و ایجاد گروه‌های تماس
  • امکان انتقال و اشتراک‌گذاری فایل در درون سازمان
  • تماس‌های هم‌زمان نامحدود و صف تماس و...

نکسفون پرایم سرویس تلفن ثابت سازمانی ویژه شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ

نکسفون پرایم (SIP Trunk)، سرویس تلفن سازمانی (VoIP) مبتنی بر IP PBX است. این راهکار بهترین جایگزین خطوط تلفن‌های سنتی در جهت توسعه‌ی سرویس تلفن سازمانی و افزودن خدمات نوین بدون داشتن زیرساخت و سخت‌افزار پیچیده است.

نکسفون پرایم مناسب کسب‌وکارهای بزرگ است که از قبل به تجهیزات VoIP و متخصصین آن مجهز است و به دنبال کاهش هزینه‌های ارتباطی و تسهیل ارتباطات هستند.

نکسفون پرایم یک تلفن ثابت سازمانی به روز برای برخورداری از ارتباطات سازمانی یکپارچه، دریافت تماس‌های هم‌زمان متعدد و رفع محدودیت‌های جغرافیایی است. 

این سرویس برای شرکت‌هایی که در اکوسیستم مالی فعالیت می‌کند بسیار مناسب است چراکه معمولا آن‌ها به سرورهایی مختص فعالیت‌های ارتباطی خود در محل شرکت مجهز هستند.

ویژگی‌ها و مزیت‌های نکسفون پرایم:

  • کاهش هزینه مکالمه تا ۷۰ درصد
  • راه‌اندازی و تحویل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان دسترسی به ریز مکالمات
  • انتقال و جابه‌جایی آسان و...

سرویس تلفن نکسفون تنها سرویسی است که در ایران با دو راهکار ویژه کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک طراحی شده است و همچنین اولین تلفن مبتنی بر ابر ویژه‌ی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک در ایران است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از این سرویس، ۲۸ تا ۳۰ آبان می‌توانند به سالن پردیس در بوستان گفتگو مراجعه یا این فرم را تکمیل کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات