اضافه‌شدن ویژگی پخش خودکار ویدئو در گوگل پلی به‌‌تعویق افتاد

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه کاربران منتظر ویژگی جدید پخش خودکار ویدئو در گوگل‌پلی بودند، به‌نظر می‌رسد قابلیت جدید به این سرعت دردسترس کاربران قرار نخواهد گرفت.
تبلیغات

اواسط شهریور گفته شد پخش خودکار ویدئو در گوگل‌پلی از مهر آغاز خواهد شد؛ اما آخرین اخبار حاکی از آن است که قابلیت جدید در ماه جاری نیز به گوگل‌‌پلی اضافه نخواهد شد. درابتدا قرار بود پخش خودکار ویدئو در گوگل‌پلی در به‌روزرسانی سپتامبر (‌مهر) عرضه شود؛ اما ظاهرا گوگل هنوز مشغول کار روی این ویژگی است. چند ماه قبل و از زمان بازطراحی پلی‌استور، ارتقا چشمگیری در نحوه‌ی استفاده از گوگل‌پلی را شاهد بودیم و تم تیره نیز به گوگل‌پلی اضافه شد

پلی استور

گوگل قصد دارد قابلیت‌های بیشتر دیگری به گوگل‌پلی اضافه کند. پشتیبانی از حالت ناشناس (Incognito) نیز مدنظر کاربران قرار دارد. به‌علاوه اواسط آبان‌، سرویس Google Play Points آغاز به‌ کار کرد. اضافه‌نشدن پخش خودکار ویدئو به گوگل‌پلی بدین‌معنی نیست که گوگل گامی به عقب برداشته است.

کاربرانی که تمایلی به پخش ویدئو در مرورگر ندارند، به‌احتمال زیاد از پخش ویدئو در گوگل‌پلی نیز استقبال نخواهند کرد. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد گوگل قابلیت غیرفعال‌کردن این قابلیت را اضافه کرده است. کاربران می‌توانند پس از دریافت به‌روزرسانی و بازکردن گوگل‌پلی استور، به قسمت تنظیمات و سپس پخش خودکار ویدئو مراجعه و درصورت تمایل قابلیت مرتبط را غیرفعال کنند. درواقع، سه گزینه دراختیار کاربران قرار داده شده که می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند: پخش خودکار ویدئو در هر زمانی و پخش خودکار ویدئو فقط در زمان اتصال به اینترنت ازطریق Wi-Fi و پخش‌نشدن خودکار ویدئو.

ویژگی پخش خودکار ویدئو هنوز به گوگل‌پلی اضافه نشده است؛ درنتیجه هنوز امکان امتحان‌کردن آن وجود ندارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات