برترین موتورسیکلت‌های یاماها برای تولید در سال ۲۰۲۰

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
یاماها فهرست موتورسیکلت‌های مدل ۲۰۲۰ را منتشر کرد که درمقایسه‌با نسخه‌ی فعلی بدون تغییر بزرگی تولید خواهند شد.
تبلیغات

تولیدکننده‌های موتورسیکلت نیاز ندارند هر سال مدل جدیدی به بازار معرفی کنند؛ به‌همین‌دلیل، یاماها فهرست مدل‌هایی را منتشر کرد که بدون تغییر در سال ۲۰۲۰ تولید خواهند شد.

نسخه‌ی ادونچر تورینگ Super Tenere ES 

2020 Yamaha Super Tenere ES

برای موتورسیکلت‌سوارانی که مسیرهای طولانی را طی می‌کنند و هرازگاهی به مسیر آفرود هم می‌روند، مدل Super Tenere ES با پیشرانه‌ی دو سیلندر Vشکل ۱،۱۹۹ سی‌سی بهترین گزینه است. مدل ES این موتورسیکلت به سیستم تعلیق الکترونیکی هم مجهز است که می‌توان به‌آسانی آن را تنظیم کرد. از دیگر امکانات Tenere می‌توان به سیستم الکترونیکی کمکی و صندلی و شیشه‌ی جلوی تنظیم‌شونده برای تطبیق با موقعیت‌های مختلف اشاره کرد. این مدل از دسامبر ۲۰۱۹ با قیمت ۱۶،۲۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد. 

یاماها Tracer 900 GT

2020 Yamaha Tracer 900 GT

یکی از دلایل علاقه‌مندی به یاماها Tracer 900 GT این است که می‌توان در یک روز آن را هزاران کیلومتر راند. پیشرانه‌ی ۸۴۷ سی‌سی که روی این مدل قرار دارد، گشتاور خوبی برای رانندگی در بزرگراه تولید می‌کند و در جاده‌های پر‌پیچ‌و‌خم نیز از بابت سرعت‌گیری کاملا می‌‌توان روی آن حساب بازکرد. امکانات موجود در Tracer 900 GT عبارت‌اند از: سیستم حالت‌های مختلف رانندگی، سیستم تعلیق، سیستم QSS، تنظیم ارتفاع شیشه‌ی جلو، تنظیم ارتفاع صندلی و صندوق‌های جانبی یکپارچه. مخزن سوخت ۱۸ لیتری این مدل نیز شعاع حرکتی رضایت‌بخشی به‌ارمغان می‌آورد و نیاز کمتری به جایگاه‌های سوخت‌گیری وجود دارد. ترکیب رنگ‌های مدل ۲۰۲۰ نیز رنگ مات Ravan Black و Reddish Copper را شامل می‌شود. یاماها Tracer 900 GT از دسامبر ۲۰۱۹ به قیمت پایه‌ی ۱۲،۹۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد. 

یاماها FJR1300ES 

2020 Yamaha FJR1300ES

تصور سواری با بزرگ‌ترین محصول اسپرت‌تورر یاماها، یعنی مدل FJR1300ES هم لذت‌بخش است. پیشرانه‌ی ۱،۲۹۸ سی‌سی چهارسیلندر خطی این مدل قدرت بسیار زیادی دارد. FJR مدلی مخصوص سفر است که سیستم تعلیق الکترونیکی آن قابلیت تنظیم نیز دارد. از دیگر بخش‌های این مدل می‌توان به سیستم الکترونیکی کمکی سواری، چراغ‌های LED با قابلیت سنجش زاویه‌ی خم شدن موتورسیکلت، شیشه‌ی جلو تنظیم‌شونده‌ی برقی، فرمان تنظیم‌شونده، تنظیم ارتفاع صندلی و صندوق‌های جانبی یکپارچه اشاره کرد. مدل ۲۰۲۰ از دسامبر با قیمت ۱۷،۹۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد. 

یاماها MT-07

2020 Yamaha MT-07

همه‌ی ما MT-07 را می‌شناسیم و یاماها برای سال ۲۰۲۰ تقریبا تغییری در این مدل ایجاد نکرده و فقط رنگ‌های جدیدی ارائه کرده است. این موتورسیکلت همچنان با همان پیشرانه‌ی قبلی ۶۸۹ سی‌سی دوسیلندر خطی به بازار عرضه می‌شود. مدل ۲۰۲۰ این موتورسیکلت از همین ماه با قیمت ۷،۵۹۹ دلار وارد نمایندگی‌های فروش یاماها خواهد شد. 

یاماها MT-09

2020 Yamaha MT-09

یاماها MT-09 با طراحی  اسپرت و پیشرانه‌ی سه‌سیلندر ۸۴۷ سی‌سی می‌تواند به‌خوبی توجه دیگران را به‌خود جلب کند. شاسی اسپرت این مدل به سیستم تعلیق تنظیم‌شونده مجهز است که درکنار ارگونومی مناسب، سواری راحتی به‌ارمغان می‌آورد. یاماها MT-09 از نوامبر ۲۰۱۹ با قیمت پایه‌ی ۸،۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد. 

یاماها MT-10

2020 Yamaha MT-10

چه چیزی درباره‌ی موتورسیکلتی می‌توان گفت که پیشرانه‌ی آن از مدل اسپرت و پرچم‌دار R1 به‌ارث رسیده باشد؟ این موتورسیکلت برای رانندگی در خیابان ایده‌آل است و بزرگ‌ترین مزیت آن هنگام حرکت را باید گشتاور زیاد پیشرانه‌ی آن دانست. یاماها MT-10 جدید طراحی اسپرت‌تری دارد و وزنش نیز کاهش پیدا کرده است. شاسی این موتورسیکلت به‌خوبی طراحی شده و سیستم تعلیق هم از نوع تنظیم‌شونده است. یاماها MT-10 با قیمت ۱۲،۹۹۹ دلار از همین ماه وارد بازار می‌شود. 

یاماها XSR700

2020 Yamaha XSR700

طراحی مدرن و کلاسیک زمانی‌که با پیشرانه‌ی دوسیلندر خطی ۶۸۹ سی‌سی ترکیب شده باشد، دیگر به‌معنای محصولی کسالت‌آور نیست. مدل XSR700 را که به‌نوعی یادآور سری XS یاماها است، باید یکی از جالب‌ترین موتورسیکلت‌های قرن بیست‌و‌یکم دانست که در مدل جدید به شاسی اسپرت، ترمز ضدقفل قدرتمند، صفحه‌نمایش LCD و سیستم تعلیق مدرن مجهز شده است. یاماها XSR700 مدل ۲۰۲۰ از فوریه‌ی ۲۰۲۰ با قیمت پایه‌ی ۸،۴۹۹ دلار و در رنگ‌های سفید و قرمز وارد بازار خواهد شد. 

یاماها XSR900

2020 Yamaha XSR900

 XSR900 موتورسیکلتی با ظاهر قدیمی، ولی مشخصات فنی مدرن و قدرتمند است. از قسمت‌های کلاسیک این مدل می‌توان به صندلی یک‌تکه، آینه‌ها، چراغ‌ها و گِل‌گیرهای آلومینیومی اشاره کرد و قسمت‌های مدرن آن نیز شامل سیستم تعلیق تنظیم‌شونده در جلو و عقب، سیستم ضدقفل ترمز، کلاچ، سیستم کمک‌راننده و تنظیمات مختلف برای سیستم کنترل کشش اشاره کرد. سیستمی با نام D-Mode هم امکان تنظیم حساسیت و واکنش پدال گاز را به موتورسوار می‌دهد. این مدل با قیمت پایه‌ی ۹،۴۹۹ دلار از نوامبر در رنگ‌های سفید و قرمز وارد بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات