گزارش زومیت از افتتاح فروشگاه هواوی در بازار موبایل ایران

یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
هواوی روز پنجشنبه، ۱۶ آبان از فروشگاه جدیدی در بازار موبایل ایران رونمایی کرد. این فروشگاه طی رویدادی با حضور اعضای تحریریه‌ی زومیت برگزار شد.
تبلیغات

هواوی به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی دنیای موبایل بر آن شد تا فروشگاهی جدید برای عرضه‌ی محصولاتش راه‌اندازی کند؛ اما نکته‌ای که این فروشگاه را متمایز می‌کند، رویدادی است که هواوی به مناسبت افتتاح فروشگاهش تدارک دیده بود، چراکه رویداد افتتاحیه‌ با حضور اعضای هئیت تحریریه‌ی زومیت برگزار شد و می‌توان از آن به‌عنوان رویدادی برای دیدار مجدد با عاشقان تکنولوژی پس از نمایشگاه الکامپ یاد کرد. تجربه بررسی از نزدیک محصولات مبتنی بر فناوری پیش از خرید آن‌ها، همواره بخشی لذت‌بخش و جدانشدنی از تجربه خرید کاربران علاقمند به دنیای تکنولوژی بوده است. باتوجه به این امر، برندهای مطرح در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند سعی در توسعه‌ی فروشگاه‌های منتخب تجربه‌ی محصول خود به‌منظور ایجاد این تجربه‌ی دست اول برای کاربران دارند.

هواوی تا به امروز فروشگاه‌های زیادی را در تهران و سایر شهرهای کشور به‌منظور ایجاد تجربه نزدیک کار با محصولات این برند برای کاربران ایرانی بازگشایی کرده است؛ در همین راستا این برند در پایان هفته گذشته فروشگاه جدید دیگری را در یکی از مراکز اصلی فروش گوشی‌های تلفن همراه تهران همراه‌با رویداد ویژه‌ای افتتاح کرد. در ادامه همراه باشید تا در قالب ویدئو، نگاهی به این فروشگاه هواوی داشته باشیم:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

آیا شما از این برندشاپ بازدید داشته‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات