وان پلاس با ۱۷ گوشی هوشمند 7T پرو پیانو ساخت

یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
وان پلاس چند روز پیش در توییتر خبر از رونمایی محصولی جدید داده‌ بود ؛محصولی که موبایل نیست بلکه یک پیانو است.
تبلیغات

چند روز پیش حساب کاربری رسمی وان‌پلاس با انتشار عکسی به رنگ تیره و کپشن «به‌زودی» رونمایی از محصولی جدید را به هوادارانش مژده داد. محصولی که همه گمان می‌کردند گوشی هوشمند خوش‌ساخت دیگری است و شرکت چینی قصد دارد باز هم علاقه‌مندان به فناوری را شگفت‌زده کند.

اما همه‌ی معادلات به‌هم‌ ریخت چراکه محصول جدید وان پلاس گوشی هوشمند نبود. وان پلاس این‌بار یک پیانو ساخته بود تا دل اهالی موسیقی و طرفداران هنر را برباید. اما اگر تصور می‌کنید که در این پیانو خبری از فناوری و ردپای گجت‌های هوشمند نیست سخت در اشتباه هستید؛ وان پلاس این پیانو را پیانو تلفنی نامیده است و با یک پیانوی معمولی روبه‌رو نیستید؛ این پیانو از ۱۷ دستگاه گوشی هوشمند وان پلاس ۷ تی پرو ساخته شده است.

one plus piano

در ساخت این پیانو ۱۷ گوشی وان پلاس در امتداد یک خط قرارگرفته‌اند و صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی Fluid Display وان پلاس ۷ تی پرو به پیانیست اجازه می‌دهد تا به‌راحتی و بدون مشکلی پیانو بزند.

ظاهرا وان پلاس برای فروش این پیانوی عجیب‌وغریب برنامه خاصی ندارد اما قرار است آن را در چند کشور به نمایش بگذارد تا کاربران نواختن با یک پیانوی تلفنی را تجربه کنند. قرار است پیانوی مذکور در کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان و فنلاند در معرض نمایش و استفاده قرار گیرد و پیانیست بااستعداد و مشهور بریتانیایی «کریم کمار» در این تور نمایشی با پیانوی تلفنی وان پلاس به اجرای قطعه بپردازد. برنامه اجرا و رونمایی از این پیانوی جذاب نیز به شرح زیر اعلام‌ شده است:  

۱۰ نوامبر از ساعت ۱۲ ظهر: لندن انگلیس Tate Modern ،Riverbank

۱۲ نوامبر از ساعت ۱۰ صبح: پاریس فرانسه Champ de Mars ،Place Jacques Rueff

۱۴ نوامبر از ساعت ۱۰ صبح: آلمان 91541 Rothenburg ob der Tauber ،Herrngasse 1

 ۱۶ نوامبر از ساعت ۱۲ ظهر: هلسینکی فنلاند Central Station ،Helsinki Hall

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات