آشنایی با نقش‌آفرینان پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه تراکنش ایران در پنجمین دوره از برگزاری نیز میزبان متخصصانی برای برگزاری کارگاه‌ها و سیمنارهاست که اتفاقا در این دوره بیشتر از گذشته رنگ‌وبوی فناورانه گرفته است.
تبلیغات

مرکز فرهنگسازی و آمورش بانکداری الکترونیک به شبکه بانکی کشور (فابا)، به منظور آشنایی بیشتر فعالان حوزه بانکداری، پرداخت و فناوری‌های مالی با مفاهیم و دانش روز این صنعت، در آبان ماه هر سال، رویدادی را با عنوان نمایشگاه تراکنش ایران (ITE) برگزار می‌کند. این نمایشگاه از سال ۱۳۹۴ کلید خورده است و امسال پنجمین دوره آن برگزار می‌شود.

نمایشگاه تراکنش ایران، علاوه بر اینکه رویدادی کسب و کاری است، توجه ویژه‌ای به مباحث علمی و تخصصی دارد و هر ساله ده‌های سمینار، نشست و کارگاه را برای بحث و بررسی مباحث و چالش‌های روز صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌های مالی برگزار می‌کند.

پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران نیز با تشکیل کمیته علمی، متشکل از جمعی از برترین متخصصان و مدیران این حوزه، تلاش کرده است در ۱۵ رویداد جانبی خود، مباحث کاربردی و موثری را طرح کند. بیش از ۸۰ سخنران، در این رویداد‌ها سخنرانی خواهند کرد. 

در این ویدئو می‌توانند با نقش‌آفرینان در ITE 2019 آشنا شوید. اسامی اعضای کمیته علمی، کمیته داوران، دبیران علمی، سخنرانان و شورای برنامه‌ریزی پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (به ترتیب حروف الفبا) در این کلیپ کوتاه مرور شده است.  این فهرست تا ۲۸ آبان به مرور تکمیل می‌شود. آخرین به‌روزرسانی ۲۱ مهر ماه صورت گرفته است. نمایشگاه تراکنش ایران از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های پارک گفت‌وگو برگزار می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات