پورشه 911 با تیونینگ RWB و موتور برقی تسلا

یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
نمایشگاه SEMA امسال رونمایی نسخه‌ی خاصی از پورشه‌ی ۹۱۱ به‌نام E-RWB را شاهد بود که در قلب آن از موتور برقی تسلا استفاده شده است.
تبلیغات

تبدیل پورشه ۹۱۱ اس به خودرویی برقی آن هم به‌وسیله‌ی تیونری مشهور و حرفه‌ای خبر جالبی است. پورشه‌ای که در تصاویر می‌بینید، با نام 911 E-RWB شناخته می‌شود و شرکت Rauh-Welt Begriff یا RWB آن را تولید کرده است. این اولین خودرو سفارشی ساخته‌شده در جهان است که در آن از موتور تسلا مدل اس استفاده شده است. RWB این خودرو را سریع‌ترین و قدرتمندترین پورشه‌ی ۹۱۱ خود می‌داند. 

موتور برقی این خودرو ۵۶۳ اسب‌بخار قدرت دارد و انرژی خود را از باتری‌های ۳۲ کیلووات‌ساعتی خنک‌شونده با مایع ساخت LG Chem تأمین می‌کند. به‌گفته‌ی تیونر، پورشه‌ی ۹۱۱ E-RWB با این قدرت حتی از نسخه‌ی بنزینی ۷۰۰ اسب‌بخاری پورشه‌ی ۹۱۱ هم سریع‌تر است. برای انتقال نیروی موتور برقی به چرخ‌ها نیز از دیفرانسیل لغزش محدود Quaifa تسلا مدل اس استفاده شده است. 

PORSCHE 911 E-RWB

این پورشه‌ی برقی براساس پورشه‌ی ۹۱۱ کوپه مدل ۱۹۷۷ ساخته شده و RWB کیت بدنه مخصوص و اسپرت خود را روی این خودرو نصب کرده است. از مشخصات ظاهری این خودرو باید به رنگ سفید عاجی و تزیینات کرومی بدنه و رینگ‌های سفارشی ۱۷ اینچی BBS RS اشاره کرد که روی آن‌ها لاستیک‌های تویو R888R با ابعاد 245/40 R17 در جلو و 315/35 R17 در عقب سوار شده است. 

درباره‌ی فضای داخلی پورشه‌ی ۹۱۱ E-RWB نیز باید به کابین تمام فایبرگلاسی ساخت LA Streetfighter، صندلی‌های پورشه ۳۵۶ اسپیدستر، رول‌کیج ایمنی و غربیلک فرمان اسپرت Momo Indy Heritage اشاره کرد. تیونر درکنار این‌ها، قسمت‌های دیگر خودرو مذکور را هم ارتقا داده است؛ به‌طوری‌که نصب سیستم ترمز Stop Tech و سیستم تعلیق الهام‌گرفته از خودروهای مسابقه‌ای GT3 با کمک‌فنرهای مستقل سطح ۳ و میل موج‌گیرهای کوتاه‌تر را شاهد هستیم. در‌حال‌حاضر، تنها یک دستگاه از پورشه‌ی ۹۱۱ E-RWB ساخته شده؛ ولی هرکس هزینه‌ی آن را پرداخت کند، تیونر به هر تعدادی می‌تواند از این خودرو برای مشتری خود تولید کند.

PORSCHE 911 E-RWB
PORSCHE 911 E-RWB
PORSCHE 911 E-RWB
PORSCHE 911 E-RWB
PORSCHE 911 E-RWB
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات