رشد تراکنش‌های اپل پی و قابلیت خرید اقساطی بدون کارمزد آیفون با اپل کارت

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اپل‌ پی با رشدی چشمگیر، فعالیت مناسب کوپرتینونشین‌ها را در بازار فین‌تک نشان می‌دهد.
تبلیغات

اپل پی اخیرا رشدی با سرعت چشمگیر را تجربه کرده است و تیم کوک، اشاره‌ای جدی به آن دارد. کوک در جریان ارائه‌ی گزارش فصل چهارم سال مالی جاری، به دو برابر شدن درآمد و نرخ تراکنش‌ها در سرویس مذکور اشاره کرد؛ سرعتی که اپل پی را در جایگاهی بالاتر از پی پال قرار می‌دهد.

تیم کوک در جریان ارائه‌ی گزارش مالی فصل سوم، از سرعت بیشتر رشد اپل پی نسبت به پی پال صحبت کرده بود. او در گزارش اخیر، مجددا به سرعت بیشتر اشاره کرد و آمارها و فاکتورهای دقیقی ارائه داد. مدیرعامل اپل می‌گوید در فصل چهارم سال مالی ۲۰۱۹، در مجموع سه میلیارد تراکنش در اپل پی ثبت شده که به دوبرابر شدن تراکنش و درآمد سرویس نسبت به سال گذشته منجر شده است. او در مقایسه‌ی سرویس شرکتش با پی پال، رشد آن را ۴ برابر رقیب عنوان کرد.

گزارش مالی اپل برای فصل چهارم سال مالی ۲۰۱۹ نشان از رکوردشکنی شرکت در درآمد سرویس‌های پرداخت دارد. تیم کوک درباره‌ی درآمد اپل پی در این مدت گفت:

ما در درآمدزایی از سرویس‌های مالی، یک رکوردشکنی ثبت کردیم. درآمد و تراکنش‌های اپل پی نسبت به سال گذشته دوبرابر شد و در فصل منتهی به سپتامبر، سه میلیارد تراکنش را ثبت کردیم که آمار تراکنش‌های پی پال را پشت سر گذاشت. به‌علاوه رشد اپل پی نیز نسبت به آن سرویس، چهار برابر ثبت شد. اپل پی اکنون در ۴۹ بازار بین‌المللی فعالیت می‌کند و ۶ هزار پذیرنده در پلتفرم حاضر هستند.ما اعتقاد داریم که اپل پی بهترین تجربه‌ی پرداخت موبایلی را فراهم می‌کند و امن‌ترین و سریع‌ترین راهکار در بازار محسوب می‌شود. ما خشنود هستیم که هزاران بانک در سرتاسر جهان، در سرویس پرداختی مشارکت می‌کنند.

اپل چندی پیش گزارش مالی فصل سوم ۲۰۱۹ را منتشر کرده بود که نشان از رشد دو درصدی فروش آن‌ها و رسیدن به آمار ۶۴ میلیارد دلاری در فصل منتهی به ماه سپتامبر داشت. سهم عمده‌ای از فروش از گجت‌های پوشیدنی همچون اپل واچ و ایرپاد کسب شده بود. به‌علاوه سرویس‌هایی همچون آی‌کلاود و اپل آرکید هم در افزایش درآمد نقش داشتند.

آیفون 11 / iPhone 11

فروش اقساطی آیفون با اپل کارت

تیم کوک در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیرامون گزارش مالی شرکت، از فروش اقساطی و بدون کارمزد گوشی آیفون با اپل کارت اشاره کرد. کاربران با استفاده از سرویس مالی جدید می‌توانند هزینه‌ی گوشی‌های خریداری شده را در دوره‌های دو ساله و بدون کارمزد، پرداخت کنند. به‌علاوه سه درصد از هزینه‌ی آیفون نیز به حساب اعتباری آن‌ها عودت داده می‌شود.

مدیرعامل کوپرتینویی‌ها درباره‌ی طرح جدید می‌گوید:

ما در ادامه‌ی سال جاری، قابلیت بزرگی را به اپل کارت اضافه می‌کنیم که بسیار از آن خشنود هستم. مشتریان می‌توانند آیفون‌های جدید را با سرویس جدید خریداری کرده و در دوره‌ی ۲۴ ماهه، هزینه‌ی آن را با کارمزد صفر درصد، پرداخت کنند. قابلیت مدیریت پرداخت‌ها نیز به‌راحتی در Apple Wallet در دسترس خواهد بود.

اپل کارت در ماه اوت سال جاری به‌عنوان اولین کارت اعتباری مخصوص کاربران iOS، معرفی شد. این کارت هم به‌صورت دیجیتال در کیف پول اپل و هم به‌صورت فیزیکی در اختیار کاربران خواهد بود. مشتریان می‌توانند در مراکزی که سرویس دیجیتالی اپل پی را پشتیبانی نمی‌کنند، از کارت فیزیکی بهره ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات