ایرپاد دارای حذف‌کننده نویز اپل در نسخه بتای iOS 13.2 دیده شد

پنج‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نمادی از ایرپاد جدید اپل در نسخه‌ی بتای iOS 13.2 دیده شده که طراحی جدید این دستگاه را نشان می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود که دارای قابلیت حذف نویز باشد.
تبلیغات

پیش‌بینی می‌شود نسخه‌ی بعدی هدفون‌های ایرپاد اپل دارای قابلیت حذف نویز باشد و نسخه‌ی بتا iOS 13.2، پیش‌نمایشی اولیه از ظاهر آن‌ها ارائه می‌دهد. 9to5mac دریافته که این نسخه‌ی بتا حاوی تصویری از ایرپاد آینده بوده و تنها یک آیکون دوبعدی سفید و خاکستری را نمایش می‌دهد؛ اما همین مقدار کافی است تا مشخص شود که تغییرات طراحی در راه هستند.

به نظر می‌رسد که ایرپاد حذف‌کننده‌ی نویز سَری گوش‌هایی به‌شکل سنتی دارد که از بدنه‌ی سفید بیرون‌ می‌آیند تا بهتر در گوش قرار گیرند. این تغییری نسبت‌به دو مدل اول است که در آن‌ها سری درون گوش کاربر جای می‌گرفت و درنتیجه امکان انتقال صدای محیط را قراهم می‌کرد.

اگر اپل بخواهد قابلیت حذف نویز را ارائه دهد، باید به طرحی نزدیک شود که ضمن هوابندی در گوش کاربر، سطح صدای محیط اطراف را کاهش دهد. شرکت‌های زیادی در حال ساخت ایربادهای بی‌سیم دارای قابلیت حذف نویز هستند تا خود را از نسل این دسته محصولات متمایز نشان دهند. ایرباد سونی 1000XM3، حذف نویز داخلی دارد و آمازون فناوری بوس (Bose) را قرض گرفته تا کاهش نویز را به ایرباد آینده‌ی اکو اضافه کند. هواوی می‌گوید در آخرین فری‌باد خود، بدون استفاده از سری گوش سیلیکونی موفق به دستیابی به قابلیت حذف نویز شده است.

ایرپاد ۳

9to5mac گزارش می‌دهد که iOS 13.2، اشاراتی به حالت «فوکوس مود» داشته است که می‌تواند روشن یا خاموش باشد. این حالت می‌تواند نامی باشد که اپل برای قابلیت حذف نویز در نظر گرفته است.

مارک گورمن (Mark Gurman)، خبرنگار بلومبرگ، در توییتر خود عنوان کرده که این نماد شباهت زیادی به شایعاتی دارد که طی چند ماه در مورد ایرپاد منتشر شد. به نظر می‌رسد که این گجت در مرحله‌ی تولید قرار گرفته باشد؛ اما فعلا هیچ‌چیز مشخص نیست.

Looks like the AirPods 3/Pro leak from a few months ago was dead on. https://mobile.twitter.com/robcoreano/status/1179468508184358915— Mark Gurman (@markgurman) 2 October 2019

ممکن است اپل اواخر این ماه طی رویدادی از ایرپاد جدید خود رونمایی کند؛ درست مصادف با زمانی که قرار است کوپرتینویی‌ها یک مک بوک ۱۶ اینچی جدید، آیپد پروهای جدید و ردیابی شخصی را معرفی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات