بهترین غذاهای شرقی و غربی از دیدگاه الفبای سفر

سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
استانبول مانند جواهری در تنگه بسفر و ترکیه می‌درخشد. برای آغاز یک سفر بسیار عالی و گردش در بهترین نقاط استانبول با الفبای سفر، ارائه دهنده تخصصی ترین تورهای استانبول همراه شوید.
تبلیغات

استانبول، نگین تنگه بسفر

معروف ترین مکان ها و جاذبه های گردشگری استانبول در بخش تاریخی آن قرار دارند. نقطه شروع گردش در استانبول را مرکز تاریخی قسطنطنیه، مسجد آبی که مسجد سلطان احمد نیز نامیده می‌شود، قرار دهید. ساخت مسجد با شکوه سلطان احمد (مسجد آبی) در سال ۱۶۱۹ به پایان رسید و به‌عنوان آخرین مسجد بزرگی شناخته می‌شود که معماری کلاسیک باستانی در دوره عثمانی را داشته است. بعد از آن به بازدید از مسجد ایاصوفیه، بهترین نمونه معماری بیزانس در کل جهان بروید. بعد از یک گردش بی نظیر در شهر استانبول، نوبت به خوردن غذاهای اروپایی آسیایی می‌رسد. برای آشنایی با بهترین رستوران های استانبول با ما همراه باشید.

الفبای سفر

صرف غذا با منظره استانبول در رستوران Ulus 29 استانبول

رستوران زیبای Ulus به‌معنای ملت در سال ۱۹۹۳ میلادی افتتاح شد. Ulus 29 دارای بالکنی بوده که بهترین محل برای تماشای بوسفروس و پل های استانبول در فصل تابستان است. رستوران Ulus 29 دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه به همراه طبخ سنتی ترکی است. این رستوران گوشت های خشک، بستنی و پاستا منحصر‌به‌فرد خود را دارا است که غذا خوردن در این رستوران را به تجربه‌ای فوق‌العاده تبدیل می‌کند. برای سفر به استانبول پس از استعلام قیمت تور استانبول، خرید این تور و سفر به این شهر زیبا، در این رستوران می‌توانید از میان غذاهای سنتی ترکی یا سوشی غذای خود را انتخاب کنید و با نوشیدنی خود در بالکن رستوران Ulus 29 از چشم‌انداز بی‌نظیر آن لذت ببرید.

خوردن کباب های لذیذ در رستوران بیتی استانبول

از میان ۱۰ هزار رستوران ثبت شده در شهر استانبول، رستوران بیتی صاحب رتبه ی نهم است و در سال ۲۰۱۲ جایزه ی بهترین رستوران را از آن خود کرد. شروع ساخت این رستوران در سال ۱۹۷۹ توسط آقای بیتی گولر آغاز شد و در سال ۱۹۸۳ افتتاح گردید. رستوران بیتی به دلیل داشتن کباب های بی نظیر شناخته شده است و حتی کباب بیتی اولین‌بار در این رستوران پخته شد. به یاد داشته باشید که هنگام سفر به استانبول، بعد از خرید بلیط هواپیما استانبول و رسیدن به این شهر زیبا، به رستوران بیتی رفته و کباب های بی نظیر آن را میل کنید. ساختمان این رستوران به سبک معماری مدرن ساخته شده و دکوراسیون داخلی اش برگرفته از هنر ترکی استانبولی است.

در رستوران میکلا استانبول غذاهای ترکی اسکاندیناوی میل کنید

رستوران لوکس و مدرن میکلا روی پشت بام هتل مارماراپرا واقع شده است. رستوران میکلا به خاطر داشتن غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه در منو خود چهارمین رستوران برتر استانبول است. محمد گورس آشپز دورگه ترکی فنلاندی است که غذاهای ترکیبی ترکی اسکاندیناوی را ابداع کرد و یکی از علت های شهرت این رستوران وجود غذاهای ترکیبی ترکی اسکاندیناوی است. از دیگر دلایل ممتاز بودن این رستوران و تأکید در بازدید از آن، دید ۳۶۰ درجه به شهر استانبول است که با شنیدن اجرای زنده موسیقی ای ملایم تجربه‌ای خاص به وجود می‌آورد.

الفبای سفر

رستوران چانگا استانبول، یکی از برترین رستوران های دنیا

در سال ۱۹۹۹ در نزدیکی میدان و در موزه هنرهای معاصر در نزدیکی میدان تکسیم یا تقسیم و در نزدیکی اکثر هتل‌های استانبول شروع به کار کرد. این رستوران با داشتن پیتر گوردن به‌عنوان سرآشپز دارای غذاهای ترکی و بین‌المللی لذیذی است و همچنین رستوران چانگا دارای طراحی و دکوراسیون فوق‌العاده‌ای است، به همین دلایل در سال ۲۰۰۷ به‌عنوان بهترین و برترین رستوران استانبول و جزء ۵۰ رستوران برتر دنیا شناخته شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات