اکسپریا 8 سونی با پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ و دوربین دوگانه معرفی شد

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند میان‌رده‌ی اکسپریا ۸ سونی با نمایشگر ۶ اینچی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام و دوربین دوگانه معرفی شد.
تبلیغات

سونی جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده‌ی خود، یعنی اکسپریا ۸ را با نمایشگر ۶ اینچی با نسبت ۲۱ به ۹ و طراحی مشابه اکسپریا ۱۰، ولی مجهز به گوریلا گلس ۶ در پنل جلویی و پشتی معرفی کرد. ناگفته نماند اواسط شهریور نیز اکسپریا ۵، جدیدترین پرچم‌دار سونی، معرفی شد. اکسپریا ۸ از دوربین دوگانه شامل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 بهره می‌برد. 

اکسپریا 8

گوشی سونی اکسپریا ۸ نمایشگر ۶ اینچی +FHD با نسبت نمایشگر ۲۱ به ۹ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 دارد. برخلاف مدل‌های پرچم‌دار اکسپریا، میان‌رده‌ی جدید از پنل LCD بهره می‌برد. دکمه‌‌ی مربوط به پاور و اسکنر اثرانگشت دستگاه در کناره‌ی سمت راست دستگاه قرار دارد. همچنین، دستگاه جدید سونی به حسگرهای لمسی مربوط به منو کشویی میان‌بر Side Sense مجهز شده است که پیش‌تر در گوشی‌های هوشمند اکسپریا وان و اکسپریا ۵ ارائه شده بود. ابعاد گوشی هوشمند جدید سونی ۱۵۸ در ۶۹ در ۸.۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۰ گرم است.

از دیگر مشخصات اکسپریا ۸، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل‌ارتقا ازطریق حافظه microSD و باتری ۲،۷۶۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شاژر سریع ۱۸ واتی است. این گوشی هوشمند دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است و استاندرد IP65/68 دارد.

اکسپریا 8

از دیگر ویژگی‌های مهم اکسپریا ۸ می‌توان به جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و فناوری LDAC برای ارائه‌ی صدا با وضوح بیشتر، NFC و LED مخصوص اعلان‌ها اشاره کرد. اکسپریا ۸ با قیمت ۵۰۵ دلار و در رنگ‌های سفید، مشکی، نارنجی و آبی از ماه اکتبر به‌صورت انحصاری در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات