۱۰۰ بازی برتر موبایل سال ۲۰۱۹ از نگاه زومجی

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
مطالعه 4 دقیقه
با توجه محبوبیت بسیار زیاد دستگاه‌های موبایل،‌ در این مقاله ۱۰۰ بازی برتر اندروید را که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده‌اند، معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

با توجه به قدرتمندتر شدن سالیانه پلتفرم‌های موبایل، بازی‌های موبایل به ویژه بازی های اندروید در حال گسترده‌تر کردن محبوبیت خود هستند. سازندگان بازی‌های موبایل نیز با علم به این علاقه سعی دارند برای هر سلیقه‌ای بازی‌ای را تولید و منتشر کنند. به همین دلیل سالیانه شاهد انتشار صد ها و بلکه هزاران بازی اندروید و آیفون برای پلتفرم‌ها موبایل هستیم.

به دلیل تعدد این بازی‌ها، انتخاب بازی‌های مناسبت به کار بسیار دشواری برای گیمرها تبدیل شده است. به همین دلیل در زومجی تصمیم گرفتیم که ۱۰۰ عدد از بهترین بازی‌های اندروید 2019 را برای شما معرفی کرده‌ایم. در این فهرست سعی شده که برای هر ژانری از جمله بازی‌های نقش‌آفرینی، بازی‌های فکری و حتی بازی‌های اکشن بهترین‌ها معرفی شوند. دقت کنید که این فهرست با عرضه و انتشار بازی‌های جدید، به روز خواهد شد. اگر به دنبال مجموعه ای از بهترین بازی های اندروید هستید، می‌توانید به صفحه ویژه این بازی در زومجی سر بزنید.

Mario Kart Tour

Mario Kart Tour

مقاله‌های مرتبط:

    در صنعت بازی‌های ویدیویی، ماریو کارت را می‌توان یکی از محبوب‌‌ترین سری بازی‌های ریسینگ دانست که یک تجربه‌ی خاص و متفاوت از کارتینگ را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. ازاین‌رو نینتندو تصمیم گیرفت با عرضه Mario Kart Tour روی موبایل، این تجربه لذت بخش را در اختیار کاربران موبایل هم قرار دهد. یکی از مشخصه‌های بسیار خوب بازی موبایل Mario Kart Tour، سیستم حرکتی بازی است که به‌خوبی با صفحه‌نمایش لمسیر گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها سازگار است. بازیکنان با کشیدن انگشت خود به چپ و راست، می‌توانند کاراکتر خود را هدایت کنند و همچنین جعبه‌های پاورآپ مارو کارت هم در این بازی متنوع‌تر از همیشه به‌چشم می‌خورند.

    دانلود بازی Mario Kart Tour

    پلی‌استور اپ‌استور

    Gears Pop

    Gears Pop

    مقاله‌های مرتبط:

      استودیو کوالیشن با ساخت بازی Gears Pop کاراکترهای دوست داشتنی سری Gears of War را در قالب فانکو پاپ‌های بامزه، در دسترس کاربران بازی‌های موبایل قرار داده است. Gears Pop یک بازی دفاع از قلعه کاملا آنلاین است که بازیکنان در آن باید آواتار خود را شخصی‌سازی کرده و سپس وارد مسابقات شوند. با شروع هر نبرد باید ازطریق کارت کاراکترهای Gears of War نظیر مارکوس فینیکس، دام و سایر شخصیت‌ها پایگاه بازیکن حریف را از بین ببرید. دراین‌میان کوالیشن برای جذاب‌تر کردن بازی از Swarmها و لوکاست‌ها هم استفاده کرده است و رفته رفته کارت آن‌ها را هم کسب خواهید کرد.

      دانلود بازی Gears Pop

      پلی‌استور اپ‌استور

      Dr. Mario World

      Dr. Mario World

      مقاله‌های مرتبط:

        دکتر ماریو، یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های ویدیویی است؛ جایی‌که ماریو در قالب یک دکتر ویروس‌ها و باکتری‌ها را با کپسول‌های مختلف از بین می‌برد. در بازی اندروید و آیفون Dr. Mario World، درکنار ماریو، سایر کاراکترهای جهان Mushroom Kingdom هم به شما کمک خواهند کرد تا ویروس‌ها را از بین ببرید. بازی دارای مراحل مختلفی است که با پشت سر گذاشتن آن‌ها، سایر شخصیت‌ها هم در دسترس قرار می‌گیرند و بعضی از ویژگی‌های بازی هم برای بازیکن آزاد می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که هر کاراکتر مهارت ویژه مخصوصی دارد که با پر شدن نوار مخصوص آن، می‌توانید ویروس‌های بیشتری را از بین ببرید.

        دانلود بازی Dr. Mario World

        پلی‌استور اپ‌استور

        Doom

        Doom

        تا صبحت از بازی‌های قدیمی و عرضه آن‌ها روی پلتفرم موبایل است، بد نیست به بازی Doom هم اشاره‌ای داشته باشیم. Doom را می‌توان پدر بازی‌های اکشن تیراندازی اول شخص دانست که با تمام سادگی خود، تجربه‌ی غنی و ارزشمندی را در دسترس کاربران قرار داد. وجود موج‌های متعدد از دشمنان، ایستراگ‌ها و راه‌های مخفی مختلف از مواردی است که Doom را به یک محصول ارزشمند تبدیل کرده است. عرضه‌ی مجدد این بازی روی گوشی‌های اندروید و iOS سبب شده تا کاربران قدیمی مجددا به‌سراغ آن بروند و تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند.

        دانلود بازی Doom

        پلی‌استور اپ‌استور

        تبلیغات
        داغ‌ترین مطالب روز

        نظرات

        تبلیغات