عرضه مانیتور ۳۴ اینچی انحنادار و گیمینگ Alienware با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی آغاز شد

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مانیتور گیمینگ Alienware با پنل انحنادار و ۱۲۰ هرتزی در کنار قابلیت‌های جذاب گیمینگ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
تبلیغات

Alienware در نمایشگاه Gamescom 2019 از مانیتور انحنادار بزرگ و منحصربه‌فرد گیمینگ  خود رونمایی کرد و اکنون این مانیتور را در دسترس قرار داده است. مانیتور انحنادار ایلین‌ور اکنون به‌طور مستقیم از طریق وب‌سایت Dell به فروش می‌رسد.

مانیتور Alienware 34 نمایشگر ۳۴ اینچی و انحناداری با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۴۴۰ پیکسل است. این مانیتور گیمینگ امکانات مختلفی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد که از بین آن‌ها می‌توان به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پنل IPS و زمان پاسخ‌دهی ۲ میلی ثانیه اشاره کرد. در مانیتور جدید ایلین‌ور شاهد فناوری G-Sync انویدیا هستیم که امکان اجرای بازی‌ها با نرخ‌ فریم پایداری در صورت استفاده از کارت‌های گرافیک انویدیا را فراهم می‌کند. انحنای 1900R با نسبت تصویر ۲۱:۹ تجربه‌ی فراگیری را به ارمغان خواهد آورد.

مانیتور گیمینگ Alienware 34

طراحی مانیتور گیمینگ Alienware، بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسد. این مانیتور از زبان طراحی جدید ایلین‌ور موسوم به «Legend» بهره می‌گیرد؛ بدنه‌ی سفید با نورپردازی RGB قابل شخصی‌سازی، از جمله‌ی عناصر زبان طراحی جدید ایلین‌ور و مانیتور گیمینگ آن به‌شمار می‌آید.

مانیتور گیمینگ ایلین‌ور اکنون با قیمت ۱۵۰۰ دلار به‌طور مستقیم از طریق فروشگاه اینترنتی رسمی Dell در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور LG، مانیتور ASUS، مانیتور سامسونگ و بنکیو BenQ و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات