ردمی 8 شیائومی هفدهم مهرماه معرفی می‌شود

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخریت توئیت منتشرشده از سوی واحد ردمی در هند، گوشی هوشمند ردمی ۸ شیائومی در تاریخ ۹ اکتبر برابر با ۱۷ مهرماه معرفی خواهد شد.
تبلیغات

همان‌طور که انتظار می‌رفت اوایل مهرماه، گوشی موبایل ردمی 8A شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۴۳۹ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد. درکنار ردمی ۸ ای شیائومی، اخبار فاش‌شده‌ی بسیاری در مورد گوشی شیائومی ردمی ۸ منتشر شده و به‌نظر می‌رسد چینی‌ها قصد دارند به‌زودی ردمی ۸ را معرفی کنند.

براساس اعلام ردمی، ظاهرا ردمی ۸ در تاریخ ۹ اکتبر برابر با ۱۷ مهرماه رونمایی و ابتدا در بازار هند عرضه خواهد شد. باوجودی که ردمی هنوز مشخصات دستگاه بعدی خود را فاش نکرده است، اما براساس اخبار غیررسمی و شایعه‌هایی که در مورد این گوشی هوشمند منتشرشده، احتمالا باید منتظر دستگاهی با دوربین دوگانه در پنل پشتی و حسگراثرانگشت باشیم.

ردمی 8

پیش‌تر نیز در خبر دیگری، مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی ۸ پیش از رونمایی رسمی فاش شده بود. ردمی هند در توئیت اخیر خود تصویری به‌اشتراک گذاشته که تاریخ رویداد ۹ اکتبر (۱۷ مهرماه)‌ را نشان می‌دهد. در قسمت بالای تاریخ رونمایی، سه کلمه‌ی باتری، دوربین و عملکرد نوشته شده که احتمالا به مشخصات دستگاه جدید مربوط می‌شود.

کمتر از یک هفته به تاریخ رویداد رونمایی باقی‌مانده است. احتمالا تا روز رویداد، ردمی مشخصات بیشتری از دستگاه جدید را به‌همین شکل به‌اشتراک خواهد گذاشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات