احتمال عرضه سرفیس هدفون مایکروسافت با رنگ مشکی

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئوی تبلیغاتی فاش‌شده درباره‌ی سرفیس هدفون، آن را در رنگ مشکی مات به‌نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

طبق ویدیوی تبلیغاتی جدیدی که از سوی حساب توییتری WalkingCat فاش شده، مایکروسافت احتمالا درحال آماده‌سازی سرفیس هدفون‌ با رنگ مشکی است. بسیاری از قابلیت‌هایی که در این ویدیو نشان داده می‌شود، در نسخه‌ی خاکستری سرفیس هدفون نیز وجود دارند که از بین آن‌ها می‌توان به دو کنترل چرخان برای تنظیم صدا و شدت حرف نویز محیطی در ۱۳ سطح مختلف اشاره کرد؛ بنابراین ظاهرا این هدفون به‌جز رنگ مشکی‌اش با نسخه‌ای که هم اکنون وجود دارد، تفاوت چندانی نخواهد داشت.

ویدئوی تبلیغاتی جدید دقیقا یک سال پس از معرفی سرفیس هدفون فاش شده است. مایکروسافت تاکنون هدفون بی‌سیم خود را تنها در رنگ خاکستری به‌فروش می‌رساند. در همان سال که سرفیس هدفون‌ رونمایی شد، مایکروسافت سرفیس پرو را نیز با رنگ مشکی مات معرفی کرد. بدین ترتیب احتمالا کاربران سرفیس پرو با رنگ مشکی مات، با دیدن این ویدئو نسبت به خرید سرفیس هدفون مشکی ترغیب شده‌اند! 

هنوز مشخص نیست مایکروسافت چه زمانی فروش سرفیس هدفون مشکی را آغاز خواهد کرد. در ویدئوی فاش‌شده، عبارت «Anything but Ordinary» به‌چشم می‌خورد؛ شعاری که مایکروسافت در رویداد اختصاصی خانواده‌ی محصولات سخت‌افزاری سرفیس بود استفاده کرد. درحالی‌که، تنها محصول صوتی معرفی شده در این رویداد سرفیس ایرباد مایکروسافت با برچسب قیمت ۲۴۹ دلاری با دو رنگ خاکستری روشن و تیره بود. با توجه به ویدیوی جذاب سرفیس هدفون جدید، احتمالا مایکروسافت در آینده‌ی نزدیک آماده‌ی معرفی هدفون جدید خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات