سامسونگ نرم افزار Galaxy Labs را برای بهینه‌سازی گوشی معرفی کرد

پنج‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با معرفی نرم‌افزار Galaxy Labs مجموعه‌‌ای از نرم‌افزارهای بهینه‌سازی سیستم را کنار یکدیگر جمع‌آوری کرده است.
تبلیغات

سامسونگ همواره تعدادی قابلیت کاربردی، چه ازطریق تنظیمات سیستمی و چه ازطریق نرم‌افزارهای جداگانه، دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این شرکت هم‌اکنون این نرم‌افزارها را در مجموعه‌ای به‌‌نام Galaxy Labs کنار یکدیگر جمع کرده است که چهار نرم‌افزار File Guardian، Battery Tracker، Battery Guardian و App Bosster را شامل می‌شود و برای بهینه‌سازی جنبه‌های مختلف گوشی‌های سامسونگ کاربرد دارند.

گلکسی لبز
گلکسی لبز

File Guardain

این نرم‌افزار به شما این امکان می‌دهد فایل‌هایی را دوباره بازیابی کنید که به‌صورت دائمی از حافظه‌ی گوشی پاک کرده‌اید. این نرم‌افزار از هر دو فضای ذخیره‌سازی داخلی و خارجی پشتیبانی می‌کند و برای بازیابی فایل‌های از‌دست‌رفته‌ی کاربران بسیار مفید خواهد بود؛ به‌‌ویژه فایل‌های حذف‌شده از حافظه‌ی داخلی دستگاه که دسترسی به آن حتی ازطریق کامپیوتر مقدور نیست.

Battery Tracker

همان‌طورکه از نام این نرم‌افزار پیداست، اطلاعات دقیقی از باتری گوشی دراختیار شما خواهد گذاشت. با اینکه آخرین به‌روزرسانی اندروید این اطلاعات را دراختیار کاربر قرار می‌دهد، این نرم‌افزار برای دستگاه‌هایی بسیار مفید خواهد بود که از نسخه‌های قدیمی اندروید بهره می‌برند.

گلکسی لبز
گلکسی لبز

Battery Guardian

این نرم‌افزار با بررسی اینکه Auto optimization و Sleeping apps فعال هستند، عمر باتری دستگاه شما را افزایش می‌دهد.

App Booster

انتظار می‌رود این نرم‌افزار ازطریق بهینه‌سازی تمامی نرم‌افزار‌ها، عملکرد آن‌ها را ارتقا دهد. باوجوداین، مشخص نیست این برنامه چه بهینه‌سازی‌هایی انجام می‌دهد.

گلکسی لبز
گلکسی لبز

نرم‌افزار Galaxy Labs صرفا به‌عنوان برنامه‌ای واسط برای دانلود تمام این چهار نرم‌افزار عمل می‌کند. دارندگان گوشی و تبلت سامسونگ می‌توانند آن را ازطریق گلکسی‌استور دریافت کنند؛ اما این نرم‌افزار برای تعداد محدودی از کشورها دردسترس است. اگر تمایل دارید این نر‌م‌افزار را به‌صورت دستی نصب کنید، می‌توانید به‌صورت فایل APK آن را دریافت کنید. به‌خاطر داشته باشید که ابتدا حتما باید Galaxy Labs و Galaxy Labs Agent را دانلود و نصب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات