تبلت Latitude 7220 Rugged Extreme دل معرفی شد

پنج‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
تبلت Latitude 7220 Rugged Extreme دل با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ و قیمت پایه ۱۹۰۰ دلار معرفی و به بازار عرضه شد.
تبلیغات

دل از جدیدترین تبلت ویندوزی خود با نام Latitude 7220 Rugged Extreme رونمایی کرد. تبلت جدید دل برای استفاده در محیط‌های خاص طراحی شده و از مقاومت بالایی برخوردار است.

تبلت دل در برابر نفود گرد‌وغبار و آب مقاوم بوده و از تحمل حرارتی خوبی در سرما و گرما برخوردار است. همچنین دستگاه جدید در برابر ضربه و افتادن از خود مقاومت نشان می‌دهد. وزن تبلت جدید دل تنها ۲/۹۳ پوند (۱/۳۲ کیلوگرم) است و دل ادعا می‌کند که سبک‌ترین و قدرتمندترین تبلت مقاوم خود را در این کلاس به بازار عرضه کرده است.

تبلت Latitude 7220 Rugged Extreme

تبلت ۱۲ اینچی Latitude 7220 Rugged Extreme از پردازنده‌های قدرتمند سری Core i اینتل بهره می‌برد. قوی‌ترین مدل از تبلت مقاوم دل به پردازنده‌ی نسل نهمی Core i7-8665U اینتل با حداکثر سرعت کلاک بوست ۴/۸ گیگاهرتز مجهز شده است. کاربران می‌توانند تبلت جدید را با ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی LPDDR3 و حداکثر ظرفیت حافظه ۲ ترابایتی SSD درکنار قابلیت اتصال به Wi-Fi 6 802.11ax دراختیار داشته باشند.

تبلت جدید دل از نمایشگر باکیفیت 1080p بهره می‌برد که صفحه‌ی لمسی آن با دستکش نیز کار می‌کند. نمایشگر دستگاه به‌گونه‌ای ساخته شده که نمایشگر آن در محیط‌های بیرون با حداکثر شدت روشنایی ۱۰۰۰ نیت قابل رویت باشد و در کنار آن از قابلیت‌هایی همچون ضد انعکاس (anti-glare) و ضد لکه (anti-smudge) نیز بهره می‌برد.

ریزر جانگل کت / Razer Junglecat
تبلت Latitude 7220 Rugged Extreme
تبلت Latitude 7220 Rugged Extreme
تبلت Latitude 7220 Rugged Extreme

به‌علاوه تبلت جدید دل، قابلیت اتصال به شبکه‌ی LTE را به‌صورت اختیاری دارا است و از کارت GPS اختصاصی، دوربین Windows Hello IR و حسگر اثر انگشت نیز به‌صورت اختیاری بهره می‌برد. دستگاه جدید با باتری‌های قابل تعویض، اسلات کارت microSD و طیف گسترده‌ای از پورت‌ها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دل ادعا می‌کند که Latitude 7220 Rugged Extreme در برابر باران، گرد‌وغبار، شن و ماسه و هرگونه شوک و لرزش مقاوم است. تحمل حرارتی این دستگاه از منفی ۲۰ درجه تا مثبت ۶۲ درجه سلسیوس اعلام شده است. تبلت مذکور با طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی از جمله داک کیبورد، داک وسیله نقلیه و غیره سازگار است. تبلت Latitude 7220 Rugged Extreme دو روز پیش با قیمت پایه‌ی ۱۹۰۰ دلار به بازار عرضه شد و در دسترس کاربران قرار گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات