طراحی نوار تاچ بار و تاچ آیدی مک بوک پرو 16 اینچی تایید شد

پنج‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی رسمی، طراحی نوار تاچ بار و تاچ آیدی مک بوک پرو ۱۶ اینچی تأیید شد.
تبلیغات

تاکنون اخبار غیررسمی و شایعه‌های مختلفی در مورد لپ‌تاپ اپل مک بوک پرو ۱۶ اینچی منتشر شده است. در برخی گزارش‌ها گفته شده بود که باید منتظر دستگاهی بازطراحی‌شده باشیم؛ ولی آیکون جدید مشاهده شده در نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل macOS کاتالینا نشان می‌دهد که ظاهرا همه چیز آنطور که ما فکر می‌کنیم پیش نخواهد رفت.

در نظر داشته باشید که اواخر مهرماه رندرهای مفهومی مک بوک پرو ۱۶ اینچ اپل منتشر شدند. براساس آخرین تصویر منتشرشده در نسخه‌ی macOS 10.15.1، نمای جدید و دیگری از این دستگاه به‌نمایش گذاشته شده که نشان می‌دهد یکی از ویژگی‌های جدید مک بوک پرو ۱۶ اینچی، تفکیک دکمه‌ی پاور و تاچ آیدی از نوار تاچ بار خواهد بود. خبر جدید با گزارش‌های قبلی در مورد مجهز بودن دستگاه به کلید Esc واقعی به‌جای فرم نرم‌افزاری موجود در نسخه‌های موجود مطابقت دارد. 

مک بوک پرو 16 اینچی

آیکون قبلی که هفته‌ی گذشته مشاهده شد، از نسخه‌ی macOS Catalina 10.15.1 حذف شده است؛ درنتیجه تاریخ معرفی لپ‌تاپ مک بوک پرو ۱۶ اینچی احتمالا ماه اکتبر نخواهد بود. پیش‌تر شایعه‌هایی در مورد تاریخ رویداد رونمایی در ماه اکتبر مطرح شده بود. کاملا روشن است که برخلاف آنچه برخی از کاربران امیدوار بودند رخ دهد، دستگاه جدید اپل با طراحی بسیار متفاوت و کاملا جدیدی به بازار عرضه نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات