آئودی RS6 کیمی رایکونن در حراجی آنلاین فروخته می‌شود

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یک دستگاه آئودی RS6 آوانت برای فروش گذاشته شده که قبلا صاحب آن کیمی رایکونن، راننده‌ی فرمول یک، بوده است.
تبلیغات

آئودی مدل جدید RS6 آوانت را راهی بازار کرده و همین باعث می‌شود قیمت مدل‌های قبلی این خودرو هرروز کاهش پیدا کند. بااین‌حال، کاهش قیمت شامل خودروهایی نمی‌شود که مالکان مشهوری داشته باشند. برای مثال، آئودی RS6 آوانت که در تصاویر می‌بینید، در فنلاند قرار دارد و قبلا متعلق به یکی از رانندگان مشهور فرمول یک، کیمی رایکونن بود که در‌حال‌حاضر، راننده‌ی تیم آلفارومئو در مسابقات فرمول یک است. این خودرو در حراجی آنلاین به قیمت ۱۳۸ هزار و ۸۵۰ دلار برای فروش گذاشته شده است. 

2014 audi RS6 avant owned by kimi raikkonen

نسل قبلی آئودی RS6 آوانت از موتور هیبریدی V8 پیشرفته مانند مدل جدید استفاده نمی‌کند؛ اما همچنان خودرویی قدرتمند با مشخصات فنی درخورتوجه است. این مدل از پیشرانه‌ی چهارلیتری V8 تویین‌توربو بهره‌مند است که می‌تواند ۵۵۳ اسب‌بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. RS6 آوانت نسل قبل می‌توانست در ۳.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر‌بر‌ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر‌بر‌ساعت بود. در بخش انتقال نیروی این خودرو، از جعبه‌دنده‌ی هشت دنده‌ی خودکار و سیستم چهارچرخ محرک اختصاصی آئودی به‌نام کواترو استفاده شده است. 

2014 audi RS6 avant owned by kimi raikkonen

مشخصاتی که خواندید، مربوط به نسخه‌ی استاندارد RS6 آوانت نسل قبلی است؛ ولی خودرو کیمی رایکونن خودرویی تقویت شده است؛ به‌طوری‌که قدرت موتور آن به ۶۸۰ اسب‌بخار و گشتاورش به ۹۰۰ نیوتن‌متر رسیده است. این افزایش قدرت به‌کمک استفاده از چیپ تیونینگ BSR به‌دست آمده که امکان حذف‌کردن آن از روی خودرو به‌سادگی وجود دارد. به‌گفته‌ی فروشنده‌ی فعلی خودرو، کیمی رایکونن این RS6 آوانت را در سال ۲۰۱۴ به قیمت ۲۵۳ هزار و ۲۴۵ دلار و صفرکیلومتر خریده است. در‌حال‌حاضر، این خودرو ۶۹ هزار کیلومتر کار کرده است و ازنظر ظاهری نیز در شرایطی بسیار خوبی قرار دارد. تجهیزات اضافی این RS6 آوانت شامل لاستیک‌های تابستانی و زمستانی و سیستم تعلیق فعال بادی و رینگ‌های اسپرت هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات