AOC مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی AG273QX را با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز معرفی کرد

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
AOC مانیتور گیمینگ جدیدی از خانواده‌ی AGON را با پنل مسطح و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز معرفی کرد. این مانیتور از قابلیت FreeSync 2 HDR پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

 AOC به‌تازگی مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی AG273QX را رونمایی کرده که از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی برخوردار است. این نمایشگر به حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت با نسبت کنتراست ۳۰۰۰: ۱ مجهز است و از قابلیت FreeSync 2 HDR پشتیبانی می‌کند. قابلیت AMD FreeSync 2 HDR، گیم‌پلی بدون لگ و تاری را دراختیار گیمرها قرار خواهد داد.

مانیتور گیمینگ AOC

مشخصات کلی مانیتور AG273QX

  • ابعاد: ۲۷ اینچ
  • پنل: VA با پشتیبانی از ۹۰ درصد رنگ‌های DCI-P3
  • رزولوشن: ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل
  • نرخ نوسازی تصویر: ۱۶۵ هرتز
  • سرعت پاسخ‌دهی: ۱ میلی‌ثانیه
  • درگاه های ورودی: دو درگاه DisplayPort و یک درگاه mini DisplayPort و دو درگاه HDMI 2.0
  • اتصالات USB: چهار پورت USB 3.0 Type A و دو پورت USB 3.0 Type B
  • بلندگوهای صوتی: دو بلندگو ۵ وات

معرفی کامل مانیتور AG273QX

نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز در مانیتور AG273QX بدان‌معنی است که مانیتور تقریبا هر ۶ میلی‌ثانیه یک فریم را ترسیم می‌کند که برای گیمرهای رقابتی بسیار مهم است. این مانیتور از سرعت پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه بهره می‌برد؛ درنتیجه بازی‌ها بسیار روان نمایش داده خواهند شد. نکته‌ی جالب در این مانیتور AOC، دسته‌ای است که آن را قابل حمل کرده و به‌راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید. AG273QX همچنین دو نگه‌دارنده‌ی هدست با قابلیت جمع‌شدن در هر طرف دارد و چراغ‌های تنظیم‌پذیر RGB در قسمت پشتی، حال‌و‌هوای گیمینگ را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

مانیتور گیمینگ AOC

در منو OSD این مانیتور، قابلیت کنترل سایه ارائه شده که تنظیم‌پذیر است و می‌تواند مناطق تاریک را در تصاویر روشن‌تر یا مناطق روشن را تیره‌تر کند. منو OSD به‌روزرسانی‌شده در سری AGON 3 تنظیمات را راحت‌تر کرده است و کاربران حتی می‌توانند از نرم‌افزار G-Menu برای دسترسی به تنظیمات بیشتر بدون استفاده از منو OSD استفاده کنند. قابلیت AOC Game Color نیز در این نمایشگر باعث افزایش یا کاهش اشباع رنگ و تغییر سطح خاکستری می‌شود. سه حالت از پیش تنظیم‌شده (FPS و Racing و RTS) و سه حالت گیمینگ تنظیم‌شدنی ارائه شده است که کاربران می‌توانند از این قابلیت‌ها بهره‌مند شوند.

پنل این نمایشگر از نوع VA و مسطح و صاف است و در ابعاد ۲۷ اینچی با وضوح QHD و کنتراست استاتیک ۳۰۰۰: ۱ ارائه شده است. پشتیبانی از VESA DisplayHDR 400 با وضوح بالا و کنتراست غنی همراه است و حداکثر ۴۰۰ نیت روشنایی را به‌ارمغان می‌آورد. این نمایشگر به کاربران این امکان را می‌دهد تا شیب و زاویه و ارتفاع را تا ۱۱۰ میلی‌متر تنظیم کنند. همچنین، می‌توان ازطریق پایه‌ی ۷۵‍‍ در ۷۵، این مانیتور را روی دیوار نصب کرد.

مانیتور AG273QX هم‌اکنون در بازار موجود نیست و قرار است در نوامبر ۲۰۱۹ در اروپا با قیمت ۴۸۹ یورو (۴۳۹ پوند) عرضه شود. می‌توان گفت این مانیتور یکی از ارزان‌ترین مانیتورهای گیمینگ با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات