تصاویر منتسب به شیائومی ردمی نوت 8 تی فاش شدند

یک‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر فاش‌شده‌ی منتسب به شیائومی ردمی نوت ۸ تی نشان می‌دهند این گوشی میان‌رده قرار است به چهار دوربین مجزا در پنل پشتی مجهز شود.
تبلیغات

شیائومی شرکتی است که گوشی‌های موبایل متنوعی برای بازار میان‌رده تولید می‌کند. ردمی نوت ۸ یکی از این گوشی‌ها است که سخت‌افزار بسیار قدرتمندی دارد و در‌عین‌حال، قیمتش مقرون‌به‌صرفه است. یکی از مهم‌ترین ضعف‌های این گوشی مجهزنبودن به فناوری NFC است. 

اخبار جدید نشان می‌دهند شیائومی روی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی گوشی میان‌رده‌ی ردمی نوت ۸ با پشتیبانی از فناوری NFC کار می‌کند. بر‌این‌اساس، چینی‌ها احتمالا به‌زودی گوشی ردمی نوت ۸ تی را رونمایی خواهند کرد. این گوشی که هنوز به‌صورت رسمی ساختش تأیید نشده، اخیرا در چند تصویر دیده شده است. در تصاویر مذکور می‌بینیم برچسبی روی نمایشگر قرار داده شده که در آن به پشتیبانی ردمی نوت ۸ تی از NFC اشاره شده است.

تصاویر منتسب به ردمی نوت ۸ تی در دنیای واقعی، برخی از مشخصات فنی مربوط به این گوشی را نیز فاش می‌کنند تا به تفاوت‌ها و شباهت‌های آن با مدل معمولی پی ببریم. ظاهرا جدیدترین عضو گوشی‌های خانواده‌ی ردمی نوت شیائومی قرار است به نمایشگری ۶/۳ اینچ با محافظ گوریلا گلس ۵ و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام‌ و باتری چهارهزار میلی‌آمپرساعتی مجهز شود. 

برای دیدن این تصاویر در اندازه‌ی اصلی روی آن‌ها کلیک کنید.

بدون شک، یکی از درخورتوجه‌ترین نکات مربوط به ردمی نوت ۸ تی، بهره‌مندی از چهار دوربین در پنل پشتی است. ظاهرا درکنار دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربینی با لنز ماکرو و دوربینی با لنز فوق‌عریض هم وجود خواهد داشت. فعلا جزئیاتی از دوربین چهارم نمی‌دانیم؛ بااین‌حال، حدس می‌زنیم از این دوربین برای تشخیص عمق در تصاویر به‌منظور ثبت جلوه‌ی بوکه استفاده شود.

در یکی از تصاویر فاش‌شده، جعبه‌ی گوشی با محتویات آن را شاهد هستیم. ظاهرا شیائومی در جعبه‌ی ردمی نوت ۸ تی قاب شفاف و شارژر ۱۸ واتی و کابل USB قرار داده است. با نگاهی به دوشاخه‌ی شارژر متوجه می‌شویم از دوشاخه‌های اروپایی است؛ موضوعی که می‌تواند به‌صورت غیرمستقیم عرضه‌ی ردمی نوت ۸ تی را در برخی از بازارهای خاص اروپایی نشان دهد. منبع افشاکننده‌ی تصاویر منتسب به ردمی نوت ۸ تی مدعی است شیائومی مدل پایه‌ی این گوشی را که به چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است، با قیمت ۱۹۹ یورو روانه‌ی بازار کند.

شیائومی ردمی نوت 8 تی / Xiaomi Redmi Note 8T

در‌حال‌حاضر، مشخص نیست شیائومی قصد دارد چه زمانی گوشی جدیدش را رونمایی کند؛ بااین‌حال، افشای تصاویر مربوط به جعبه‌ی آن نشان می‌دهد فرایند‌ی تولید و بسته‌بندی گوشی به‌اتمام رسیده و معرفی و عرضه‌ی آن قریب‌الوقوع است. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی هوشمند نوت ۸ تی شیائومی چیست؟

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نظیر شیائومی نوت ۸ پرو، ردمی نوت ۸ و... را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی درکنار گالری تصاویر رسمی دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات