جعبه‌گشایی ردمی نوت 8 پرو و ردمی نوت 8 شیائومی

پنج‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو با طراحی دوست‌داشتنی و ویژگی‌های جالب از جمله دوربین مجهز به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی، به‌عنوان نسل جدید گوشی‌های تحسین‌بر‌انگیز خانواده‌ی ردمی وارد بازار شدند.
تبلیغات

ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو (Redmi Note 8 Pro) به‌عنوان نسل تازه‌ای از گوشی‌های خانواده‌ی ردمی وارد بازار شدند. ردمی نوت ۸ در لباس یک گوشی مقرون‌به‌صرفه می‌تواند انتخابی منطقی برای شمار زیادی از کاربران باشد اما ردمی نوت ۸ پرو از قابلیت‌های جذاب و البته منحصربه‌فردی بهره می‌برد که آن را در جایگاه‌ بالاتری در مقایسه با رقبای میان‌رده‌ی خود قرار می‌دهد.

شیائومی در توسعه‌ی نسل جدید گوشی‌های ردمی تلاش زیادی برای تجهیز آن‌ها به دوربین‌های توانمندی به کار برده است. پنل پشتی ردمی نوت ۸، میزبان چهار دوربین مجزا است؛ دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل سامسونگ در کنار حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض (اولترا واید) و نمونه‌ی حسگر ۲ مگاپیکسلی و لنز ماکرو قرار گرفته است. در نهایت نیز باید دوربین ۲ مگاپیکسلی TOF اشاره کرد که برای تشخیص عمق تصویر به‌منظور ثبت جلوه بوکه‌ی به‌کار می‌رود. در طرف دیگر ردمی نوت ۸ پرو تمرکز ویژه‌ای در بخش دوربین داشته و نخستین گوشی هوشمند دنیا با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به شمار می‌رود.

این دو گوشی به‌تازگی وارد بازار کشورمان شده و زومیت طبق سنت همیشگی خود، به جعبه‌گشایی آن پرداخته است. گوشی شیائومی ردمی نوت 8 و شیائومی نوت ۸ پرو توسط گارانتی تسک میران برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است.

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات