پتیا؛ پت شاپ اینترنتی و لوازم حیوانات خانگی

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
خرید از پت‌شاپ اینترنتی می‌تواند گزینه خوبی برای افراد پرمشغله باشد. پتیا علاوه بر دارابودن تعداد زیادی حیوان خانگی، خدماتی مانند آرایش حیوان خانگی هم ارائه می‌دهد.
تبلیغات

آیا تاکنون به‌دنبال پت‌شاپ اینترنتی و فروشگاه آنلاین لوازم حیوانات خانگی بوده‌اید؟ آیا از تأثیر تکنولوژی بر روند نگه‌داری از انواع حیوان خانگی خبر دارید؟ اگر صاحب حیوان خانگی هستید یا به حیوانات علاقمندید، این مطلب را دنبال کنید!

روزبه‌روز به تعداد افرادی که تصمیم به نگه‌داری از حیوان خانگی می‌گیرند، اضافه می‌شود. اما نگه‌داری از حیوان خانگی در کنار اینکه می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های زندگی باشد، می‌تواند به‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی صاحب حیوان خانگی نیز تبدیل شود؛ چرا که روش‌های نگه‌داری از حیوان خانگی، خرید لوازم مورد نیازشان و... از جمله مهم‌ترین مواردی است که در ایران هنوز هم خیلی خوب به آن پرداخته نشده است.

برخی از رایج‌ترین دغدغه‌های صاحبان انواع حیوان خانگی عبارت است از:

  • پیدا کردن لوازم مورد نیاز برای نگه‌داری حیوان خانگی
  • خرید لوازم مورد نیاز برای سرگرم کردن حیوان خانگی
  • خرید تغذیه مناسب برای هر نوع حیوان خانگی
  • استفاده از سرویس‌های مرتبط با حیوانات خانگی و...
پت شاپ اینترنتی

اما جای نگرانی نیست. چرا که تکنولوژی با ورود به حوزه‌ی مسائل مربوط به حیوان خانگی، توانسته تا حد زیادی به شما در نگه‌داری از حیوان مورد علاقه‌تان کمک کند. این روزها با وجود انواع پت‌شاپ اینترنتی و فروشگاه آنلاین لوازم حیوانات خانگی به‌راحتی می‌توانید به‌دنبال کالا یا خدمتی باشید که به آن نیاز دارید.

شما می‌توانید با گشتی در اینترنت و جستجوی فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی با برخی از افرادی که در این حوزه در حال فعالیت هستند، آشنا شده و از خدماتشان استفاده کنید. با وجود این، پیدا کردن مؤسسه‌ای که بتوانید به کیفیت خدمات آن مطمئن باشید، هنوز هم کار مشکلی است.

از طرف دیگر، باتوجه به اینکه تعداد پت‌شاپ اینترنتی و فروشگاه آنلاین لوازم حیوانات خانگی در اینترنت زیاد نیست، پیدا کردن پت‌‌شاپی که به شما نزدیک باشد نیز کار چندان ساده‌ای نیست! چرا که معمولا بسیاری از این فروشگاه‌های اینترنتی حیوانات خانگی در شهرهای بزرگ، خصوصا تهران فعالیت دارند و همین مسئله باعث می‌شود خرید لوازم ضروری نگه‌داری این حیوانات کمی مشکل باشد.

علاوه بر این، خیلی بهتر می‌شود که شما بتوانید از تمام مجموعه‌هایی که به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی در حال فعالیت هستند، به‌همراه خدماتی که ارائه می‌دهند، مطلع شوید.

پتیا یکی از همین پلتفرم‌ها است که در چند سال اخیر تلاش کرده است تا از تکنولوژی و فناوری‌های موجود برای کمک به صاحبان حیوان خانگی، نهایت استفاده را ببرد. اما قطعا سوالی که برای شما پیش می‌آید این است: چگونه؟

بهتر است برای پاسخ به این سؤال، ابتدا این پلتفرم را معرفی کرده و سپس نگاهی به خدماتی که در راستای نگه‌داری هرچه بهتر از انواع حیوان خانگی توسط آن ارائه می‌شود، داشته باشیم.

پتیا به‌عنوان یکی از انواع حیوان خانگی شاپ اینترنتی در نظر گرفته می‌شود که هدف اصلی آن، کمک به افرادی است که به انواع حیوانات خانگی علاقه داشته و در حال نگه‌داری از یکی از آن‌ها هستند. به عبارت دیگر، افراد می‌توانند با استفاده از اپلیکیشنی که ارائه می‌شود، به‌راحتی تغذیه و تمام مایحتاجی که برای نگه‌داری از این حیوانات دوست‌داشتنی نیاز دارند را جست‌وجو کرده و خریداری نمایند.

فروشگاه لوازم حیوانات خانگی پتیا

خدمات و مزایای فروشگاه لوازم حیوانات خانگی

  • مهم‌ترین مزیتی که اپلیکیشن حیوان پتیا دارد، این است که مجموعه‌ای از انواع حیوان خانگی شاپ اینترنتی را برای انتخاب در اختیار صاحب حیوان خانگی قرار می‌دهد.
  • از این اپلیکیشن می‌توانید هم در سیستم‌عامل اندروید و هم در سیستم‌عامل iOS استفاده کنید.
  • در صورتی که از محصولات یک برند خاص یا محصولی منحصربه‌فرد برای حیوان خانگی استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق این اپلیکیشن متوجه شوید که کدام یک از فروشگاه‌های اینترنتی حیوانات خانگی آن را دارا هستند.
  • می‌توانید از تخفیف‌های خوب حیوان خانگی شاپ مورد علاقه خود‌ و کالاهای کاربردی آن‌ها مطلع شوید.
  • در صورتی که قصد دارید برای مدت زمان مشخصی حیوان خانگی خود را نزد کسی بسپارید، می‌توانید با استفاده از این اپ از مراکزی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، آگاه شوید.
  • در خصوص پیرایش و آرایش حیوانات خانگی، می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن و به‌صورت سیار در منزل از این خدمات استفاده کنید.
  • سوالات مرتبط با حیوانات خود را مطرح کرده و از پزشکان متخصص پتیا پاسخ را دریافت کنید.
  • همچنین می‌توانید ازخدمات مرتبط با ویزیت در محل حیوان خانگی و مربی استفاده کنید.
  • هر کجای ایران که باشید، می‌توانید از طریق این اپلیکیشن کالای مورد نیازتان را سفارش داده و در خانه تحویل بگیرید (پتیا براساس موقعیت جغرافیایی، حیوان خانگی شاپ‌های اطرافتان را تشخیص می‌دهد).
  • روش‌های پرداخت در حیوان پتیا شامل اعتباری، آنلاین و نقدی (پس از تحویل) است.

در صورتی که شما نیز یکی از صاحبان انواع حیوان خانگی هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم برای تجربه بهتر هنگام نگه‌داری از حیوان مورد علاقه‌تان، استفاده از پتشاپ اینترنتی پتیا را تجربه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات