اپلیکیشن «ایرانسل من» از مرز ۲۷ میلیون دانلود عبور کرده است

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل ایرانسل در جریان رویداد این شرکت، با اشاره به کیفیت پشتیبانی ایرانسل اعلام کرد اپلیکیشن «ایرانسل من» از مرز ۲۷ میلیون بار دانلود و نصب گذشته است.
تبلیغات

بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، در جریان رویداد این اپراتور به‌مناسبت ورود به چهاردمین سال فعالیت خود، اطلاعاتی درباره‌ی وضعیت پشتیبانی ایرانسل از کاربران ارائه کرد. براساس اطلاعات ارائه‌شده، ایرانسل بیش از ۵۳۳ کارشناس تمام‌وقت را به‌صورت ۲۴ ساعته در طول هفت روز هفته برای پاسخ‌گویی به مشترکانی اختصاص داده است که با مشکل روبه‌رو شده‌اند. این تعداد کارشناس وظیفه‌ی پاسخ‌گویی به مشترکان تهرانی و شهرستانی را برعهده دارند. همچنین، عباسی‌آرند به وجود سیستم پاسخ‌گویی VIP نیز اشاره کرد که مختص کاربران سازمانی و شرکت‌ها است. 

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به اضافه‌شدن چت آنلاین به‌عنوان پلتفرم پشتیبانی از سال ۲۰۱۷، از رشد فاحش استفاده از این سیستم سخن گفت. براساس گفته‌های عباسی‌آرند، میزان استفاده از چت‌آنلاین در یک سال از ۶ به ۴۰ درصد رسیده است. 

اهداف ایرانسل

به‌طور حتم، اپلیکیشن «ایرانسل من» را باید جزو اصلی‌ترین بازوهای پشتیبانی ایرانسل بدانیم. براساس آمار مدیرعامل ایرانسل، این اپلیکیشن بیش از ۲۷ میلیون بار دانلود و نصب شده است؛ از‌این‌رو، به جمع پنج اپلیکیشن محبوب کافه‌بازار راه یافته است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات