لینکسیس فناوری تشخیص حرکت را بدون سخت‌افزار جانبی به روترهایش اضافه کرد

یک‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
شرکت لینکسیس از قابلیتی رونمایی کرد که به کاربران شبکه‌ی وای‌فای Velop این شرکت امکان استفاده از فناوری تشخیص حرکت را می‌دهد.
تبلیغات

شرکت لینکسیس امروز اعلام کرد، نسل اول فناوری تشخیص حرکت را به سیستم‌های شبکه‌ای وای‌فای Velop اضافه کرده که برای تشخیص حرکت نیاز به دوربین یا سخت‌افزار جانبی دیگری ندارد. این فناوری ابتدا برای روترهای Velop Tri-Band AC2200 در دسترس خواهد بود. متیو کیسلر، مدیر بخش محصولات شرکت لینکسیس درباره‌ی این قابلیت جدید گفت:

فناوری تشخیص حرکت در شبکه‌های داخلی وای‌فای قابلیت فوق‌العاده‌ای برای تغییر فلسفه‌ی استفاده از روترها در بین افراد جامعه دارد. روترها بعد از این فقط دستگاه‌هایی نخواهند بود که دسترسی مصرف‌کننده‌ی داخلی به اینترنت را فراهم کنند. این دستگاه‌ها به مغز متفکری برای مدیریت یک خانه‌ی هوشمند تبدیل می‌شوند. از آنجایی که لینکسیس اولین شرکت ارائه‌دهنده‌ی این سرویس است، انتظار داریم نقش پررنگی در این بازار داشته باشیم.
لینکسیس aware

قابلیت جدید که لنیکسیس Aware نام دارد، فعالیت‌های وای‌فای را شناسایی می‌کند و آن‌ها را از طریق اپلیکیشن لینکسیس به کاربر اطلاع می‌دهد. کاربر می‌تواند این اطلاع‌رسانی‌ها و حتی شناسایی حرکت‌ها را مدیریت و شخصی‌سازی کند. لینکسیس در بخشی از بیانیه‌ی خود در این‌باره اعلام کرد:

کاربران می‌توانند اطلاع‌رسانی‌های مبتنی بر حرکت را خاموش و روشن کنند یا اعلام آن‌ها را به زمان دیگری موکول کنند. کاربران همچنین می‌توانند فرکانس این اطلاع‌رسانی‌ها را به کمک حرکت دست خود کنترل کنند و برای افزایش سطح امنیت و ازبین‌بردن آلارم‌های اشتباه احتمالی، سطح حساسیت سیستم را تغییر دهند.

لینکسیس Aware می‌تواند حرکات انسان‌ها و حیوانات‌ خانگی را تشخیص دهد. این فناوری قابلیت اطلاع‌رسانی حرکات را به‌صورت جداگانه و قابل تشخیص خواهد داشت. لینکسیس همچنین اعلام کرده، Aware می‌تواند به وسیله‌ی کنترل از راه دور، مراقبت از سالمندان را هم برعهده بگیرد.

لینکسیس Aware می‌تواند اطلاعات مربوط به ۶۰ روز را ذخیره کند و به‌صورت ساعتی، روزانه یا هفتگی گزارشی از این اطلاعات ارائه کند.

با فناوری تشخیص حرکت جدید لنیکسیس، کاربران مش نتورک که از روترهای این شرکت استفاده می‌کنند می‌توانند حتی حرکات حیوانات خانگی را هم کنترل کنند

سرویس جدید لینکسیس از امروز با به‌روزرسانی نرم‌افزار روترهای Velop AC2200 در بیشتر کشورهای جهان در دسترس کاربران خواهد بود. کاربران می‌توانند ۹۰ روز به‌صورت رایگان از این سرویس استفاده کنند. هزینه‌ی استفاده از این سرویس، ۳ دلار در ماه یا ۲۵ دلار در سال است.

لینکسیس اعلام کرده تصمیم دارد در آینده، Aware را در اختیار کاربران سایر روترهای تولیدی این شرکت هم قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات