شیائومی تاریخ انتشار رسمی به‌روزرسانی MIUI 11 را اعلام کرد

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI به‌طور رسمی راه‌اندازی شد و از چهارشنبه، ۲۴ مهر ( ۱۶ اکتبر) شاهد انتشار این نسخه خواهیم بود.
تبلیغات

پس از گذشت یک ماه از انتشار تصادفی نسخه به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI، اکنون به نظر می‌رسد که این رابط کاربری به‌روز شده و سرانجام آماده برای استفاده است. دارندگان گوشی‌های شیائومی می‌توانند از  چهارشنبه، ۲۴ مهر ( ۱۶ اکتبر) منتظر انتشار رسمی MIUI 11 باشند.

تیم MIUI در توییتی که اخیرا به اشتراک گذاشته‌اند، ویدئویی را به نمایش گذاشتند که در آن، شروع انتشار به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI را اعلام می‌کند. البته هنوز جزییاتی در رابطه با اینکه کدام دستگاه‌ها زودتر این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، منتشر نشده است؛ اما احتمالا گوشی‌هایی که در اختیار کاربران هندی قرار دارند زودتر این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

MIUI 11

همچنین از توییت‌های منتشرشده مشخص است که در این رابط کاربری شاهد طراحی مینیمالیستی خواهیم بود؛ البته این موضوع از قبل با انتشار نسخه‌ی تصادفی بر همگان آشکار شده بود. همچنین، شیائومی پیش از این ادعا کرده بود که انتشار MIUI 11 سریع‌ترین انتشار به‌روزرسانی تاریخ خواهد بود و در نتیجه تمامی کاربران به‌زودی این نسخه را دریافت می‌کنند.

MIUI 11 شیائومی یک روز پس از رویداد امسال گوگل به‌طور رسمی راه‌اندازی شد. اما آیا شیائومی می‌تواند ثابت کند که آخرین به‌روزرسانی رابط کاربری‌اش، رقیبی شایسته برای رابط کاربری پیکسل ۴ گوگل است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات