افزایش فروش گوشی‌های آیفون در تابستان ۲۰۱۹ برخلاف کاهش کلی فروش در بازار

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
با وجود کاهش فروش گوشی هوشمند در سه‌ماه‌ی سوم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اپل توانسته با آیفون ۱۱ سهم خود از بازار گوشی هوشمند را افزایش دهد.
تبلیغات

کانترپوینت گزارش خود را از میزان فروش گوشی‌های هوشمند را در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹ در آمریکا منتشر کرده است. اعداد و ارقام این گزارش نشان می‌دهد میزان فروش گوشی‌های هوشمند نسبت به سال گذشته کمتر شده است.  در ماه اوت امسال ۱۱٫۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسیده که نسبت به سال گذشته ۴ درصد کاهش نشان می‌دهد. علاوه‌براین بررسی فروش ماه‌های ژوئیه و اوت کاهش ۱۰ درصدی را نسبت به فروش سال گذشته در همین دوماه نشان می‌دهد.

همانگونه که انتظار می‌رفت با معرفی و عرضه‌ی گوشی اپل آیفون ۱۱ (iPhone 11) که نسبت به مدل‌های سال گذشته‌ی با استقبال بیشتری مواجه شد، اپل در ماه سپتامبر پیشتاز فروش گوشی‌های هوشمند بوده‌است. در بین گوشی‌های جدید آیفون، آیفون ۱۱ پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) در زمان پیش‌فروش و هفته‌ی افتتاحیه‌ی فروش، بیشترین میزان تقاضا را داشته‌است، اما کانترپوینت انتظار دارد در ماه‌های آینده تقاضا برای آیفون ۱۱ استاندارد که قیمت به صرفه‌تری دارد، بیشتر از آیفون ۱۱ پرو مکس شود.

iphone 11 vs s10

در بین گوشی‌های سامسونگ هم گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) با وجود کاهش تقاضا در ماه‌های گذشته، پرطرفدارترین پرچم‌دار اندرویدی در همه‌ی شبکه‌های مخابراتی آمریکا است. میزان فروش گوشی‌های میان‌رده‌ی A10e، A20 و A50 ثابت مانده، اما گوشی‌‌های گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) در مقایسه با گلکسی نوت ۹ (Galaxy Note 9) با کاهش تقاضا مواجه شده‌اند. سامسونگ با عرضه‌ی گوشی گلکسی اس ۱۰ 5G  و با وجود استقبال نه چندان چشمگیر مردم از گوشی‌های 5G، همچنان بهترین فروشنده‌ی گوشی‌ 5G در آمریکا است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات