تصویر و مشخصات ریل می X2 پرو فاش شد

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
ریل‌می ایکس ۲ پرو، با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و دوربین چهارگانه‌، ۲۳ مهر ماه به‌طور هم‌زمان در اسپانیا و چین معرفی می‌شود.
تبلیغات

ریل‌می ایکس ۲ پرو در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) در اسپانیا رونمایی می‌شود؛ ریل‌می اعلام کرده که این گوشی به‌طور هم‌زمان در رویداد دیگری در پکن نیز، رونمایی خواهد شد.

ایکس ۲ پرو، اولین گوشی هوشمند بالارده‌ی واقعی این شرکت است؛ این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی دارای بریدگی قطره‌ای راهی بازار خواهد شد. ریل‌می همچنین ویژگی‌های دیگری مانند بلندگوهای دوگانه‌ با پشتیبانی از دالبی اتموس، شارژ ۵۰ ولتی SuperVOOC و دوربین چهارگانه‌ی ۶۴ مگاپیکسلی همراه‌با یک لنز تله‌فوتو را برای این گوشی تائید کرده است.

ریل‌می هنوز اطلاعاتی از این گوشی را ارائه نکرده است؛ ولی یکی از مدیران اجرایی این شرکت تصویری از آن را در پیام‌رسان Weibo به اشتراک گذاشته که پشت گوشی را همراه‌با دوربین چهارگانه در مرکز آن، نشان می‌دهد. همچنین می‌توان فلش دوگانه را در سمت راست دوربین‌ها و لوگوی ریل‌می را پایین فلش دید.

ایکس ۲ پرو همچنین در سایت TENNA فهرست شده و تائید می‌کند که این گوشی صفحه‌نمایشی ۶٫۵ اینچی Full HD پلاس با پنل امولد که حسگر اثر انگشت را درون خود جای داده و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی داخل بریدگی صفحه‌نمایش دارد.

در پرچم‌دار ریل‌می دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی در پشت است که یک ماژول ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری، یک حسگر اولتراوید ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی، مجموعه‌ی دوربین آن را تکمیل می‌کند.

ریل می ایکس ۲ پرو

ایکس ۲ پرو در کنار اندروید پای از وجود حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد؛ هیچ درگاهی برای کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی وجود ندارد و آن را به دومین گوشی از محصولات X تبدیل می‌کند که از حافظه‌ی قابل ارتقا پشتیبانی نمی‌کند.

فهرست TENNA همچنین از باتری ۱۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی نام‌برده است؛ می‌توان حدس زد که این عدد فقط یک اشتباه تایپی بوده است.

همچنین ریل‌می ایکس ۲ پرو گواهینامه‌های NBTC تایلند و BIS هند را دریافت کرده که اشاره به عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن را در این دو کشور دارد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات