موتورولا One Macro، با صفحه نمایش دارای بریدگی قطره‌ای و دوربین سه‌گانه پشتی رویت شد

سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
عکس‌ها و مشخصات فنی گوشی جدید موتورولا با نام وان ماکرو، توسط یک خرده‌فروشی آنلاین در عربستان سعودی لو رفت.
تبلیغات

ماه گذشته در کنفرانس ایفا ۲۰۱۹، موتورولا گوشی وان زوم را معرفی کرد؛ اولین گوشی هوشمند این شرکت دارای دوربین چهارگانه در عقب و زوم اپتیکال ۳ برابری است. انتظار می‌رود این شرکت به‌زودی گوشی دیگری از سری وان بانام وان ماکرو معرفی کند. موتورولا هنوز تاریخ عرضه‌ی این گوشی را اعلام نکرده اما بنا به‌گفته‌ی GSMArena، یک خرده‌فروشی آنلاین در عربستان سعودی اوایل امروز این گوشی معرفی نشده را در سایت خود فهرست کرده؛ همچنین این سایت طراحی و مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده است. رندر مطبوعاتی وان ماکرو نشان می‌دهد که این گوشی موتورولا نیز مانند وان زوم، دارای بریدگی قطره‌ای در بالای صفحه‌نمایش است. پشت گوشی از سه دوربین به همراه حسگر اثر انگشت که در درون لوگوی موتورولا قرار دارد، استفاده‌ شده است.

فهرست سایت خرده‌فروشی که در حال حاضر برداشته‌ شده است؛ برخی مشخصات اصلی گوشی آینده‌ی موتورولا را نشان داد. قابلیت اصلی این گوشی همان‌طور که از نامش پیدا است، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این دوربین، یک حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه حسگر ۲ مگاپیکسلی، تکمیل‌کننده‌ی مجموعه‌ی دوربین‌های این گوشی هستند.

گوشی آینده‌ی موتورولا از سری وان، به‌تازگی در گیک‌بنچ نیز رؤیت شده بود. در این گوشی از پردازنده‌ی مدیاتک Helio P60 در کنار دو گیگابایت رم استفاده‌ شده است. ازنظر نرم‌افزاری این گوشی با اندروید ۹ پای عرضه خواهد شد؛ بااین‌حال هنوز مشخص نیست که وان ماکرو بخشی از برنامه‌ی اندروید وان خواهد بود یا خیر. در رابطه با قیمت، خرده‌فروشی موردنظر قیمت گوشی را ۸۸۹ ریال سعودی برابر با ۲۴۰ دلار عنوان کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات