لنوو از لپ تاپ یوگا C730 با صفحه‌نمایش AMOLED رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
لنوو نیز پس از اچ‌پی، لپ‌تاپ رده‌بالای خود را به نمایشگر AMOLED‌ با رزولوشن 4K مجهز کرده است.
تبلیغات

برای آن دسته از کاربرانی که نمایشگر را در اولویت اصلی انتخاب لپ‌تاپ قرار می‌دهند، لنوو یوگا C730 محصولی جذاب خواهد بود. غول چینی دنیای کامپیوتر در نمایشگاه CES 2019 از نسل جدید لپ‌تاپ سری ۷ یوگا رونمایی کرد که اکنون به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی 4K با پنل AMOLED مجهز شده است. این صفحه‌نمایش، رنگ‌هایی عمیق، کنتراست بالا و زاویه‌ی دید عالی را به ارمغان می‌آورد. به‌گفته‌ی لنوو این پنل نمایشگر ۲۰ درصد نور آبی کمتری تولید می‌کند تا در استفاده‌ی دراز‌مدت، خستگی کمتر چشم را به همراه داشته باشد. لنوو همچنین از اسپیکر‌های JBL به همراه پشتیبانی از استاندارد دالبی‌اتمس در یوگا C730 بهره برده است تا در کنار نمایش عالی تصاویر، صدایی فوق‌العاده نیز به کاربران ارائه دهد.

لنوو یوگا C730

در بخش مشخصات فنی، لنوو از پردازنده‌ی نسل هشتم Core i7 اینتل در کنار حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD استفاده کرده است. واحد گرافیکی یکپارچه‌ی اینتل UHD 620 نیز وظیفه‌ی تامین توان پردازشی گرافیکی مورد نیاز لپ‌تاپ را برعهده خواهد داشت. استفاده از شاسی آنودایز شده‌ی آلومینیومی در این لپ‌تاپ، از عمر و دوام بالای آن خبر می‌دهد. سه درگاه USB از نوع C (یک عدد مجهز به کنترلر تاندربولت ۳ و دو عدد از نوع USB 3.1 نسل اول) در کنار یک پورت HDMI، اتصالات این لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهند.

لنوو یوگا C730

به‌گفته‌ی لنوو، لپ‌تاپ هیبریدی یوگا C730 از ماه آوریل (اسفند ماه) و با قیمت پایه‌ی ۱٬۶۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. نسل دوم قلم اکتیو لنوو با حساسیت ۴۰۹۶ سطح، نیز همراه لپ‌تاپ خواهد بود.

لنوو یوگا C730
لنوو یوگا C730
لنوو یوگا C730
لنوو یوگا C730
لنوو یوگا C730

نظر شما در رابطه با لپ‌تاپ لنوو یوگا C730 و نمایشگر AMOLED آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات