هدفون دور گوشی ATH-ANC900BT آدیو تکنیکا با ۳۵ ساعت عمر باتری رونمایی شد

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
ATH-ANC900BT جدیدترین هدفون معرفی‌شده توسط آدیو تکنیکا است که ضمن بهره‌مندی از ویژگی نویز کنسلینگ، عمر باتری خارق‌العاده‌ای دارد.
تبلیغات

آدیو تکنیکا محصولات صوتی متعددی را در سال ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار کرد و توانست از جهات زیادی توجهات را به‌سمت خود جلب کند؛ برخی از هدفون‌های ساخته‌شده توسط این شرکت ژاپنی به‌حدی باکیفیت بودند که برخی از وبسایت‌های معتبر، آن‌ها را در بین برترین هدفون‌های سال گذشته‌ی میلادی قرار دادند. ظاهرا این شرکت قصد دارد با محصولات جدیدی نظیر هدفون دور گوشی ATH-ANC900BT در سال ۲۰۱۹ هم عملکردی عالی از خود نشان دهد.

Audio Technica ATH-ANC900BT که ساعاتی پیش در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2019 معرفی شد، دارای چندین میکروفون مجزا است تا از این طریق، نظارتی ویژه روی صدای محیط داشته باشد. این هدفون به‌صورت پیش‌فرض، سه سطح مختلف از نویز کنسلینگ را ارائه می‌دهد؛ از جمله یک حالت مخصوص هواپیما. به‌ هنگام فعال‌سازی نویز کنسلینگ، کاربر هیچ صدایی را از محیط نخواهد شنید و خواهد توانست با آرامش به موسیقی گوش فرا دهد.

Audio Technica ATH-ANC900BT / آدیو تکنیکا

عمر باتری ۳۵ ساعته با روشن بودن بلوتوث و فعال‌بودن نویز کنسلینگ

کاربر می‌تواند ازطریق اپلیکیشن رایگان Audio-Technica Connect که برای اندروید و iOS در دسترس است، به‌صورت دستی تنظیمات ویژه‌ای را روی این هدفون به‌ انجام برساند. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد میزان نویز کنسلینگ را افزایش یا کاهش دهید و آن را به سطح موردنظر خود برسانید.

نکته‌ی جالب‌توجه درباره‌ی هدفون جدید آدیو تکنیکا، عمر باتری خارق‌العاده‌ی آن است. ظاهرا این محصول با تنها یک‌بار شارژ‌ می‌تواند تا ۳۵ ساعت به‌طور مداوم موسیقی پخش کند که در نوع خود بسیار تحسین‌برانگیز است. جالب‌تر اینکه عمر باتری ۳۵ ساعته با روشن بودن بلوتوث ۵ و همچنین فعال‌بودن نویز کنسلینگ ارائه می‌شود.

Audio Technica ATH-ANC900BT / آدیو تکنیکا

دارای درایورهای ۴۰ میلی‌متری به‌همراه دیافراگم پوشیده‌شده با کربن

با ضربه زدن روی سَری هدفون یا سوایپ کردن روی آن، می‌توانید برخی فرمان‌های جالب را به ATH-ANC900BT بدهید؛ برای مثال، با یک ضربه‌ی سریع روی سَری سمت چپ، نویز کنسلینگ خاموش می‌شود و شما می‌توانید به‌وضوح صدای محیط را بشنوید.

علاوه‌بر‌این‌ها، هدفون جدید ژاپنی‌ها دارای درایورهای ۴۰ میلی‌متری به‌همراه دیافراگم پوشیده‌شده با کربن است و می‌تواند یک عملکرد صوتی پویا را ارائه دهد؛ این هدفون از کدک‌های aptX و AAC پشتیبانی می‌کند. مورد دیگر اینکه هدفون جدید آدیو تکنیکا یک هدفون صرفا بی‌سیم نیست و می‌توان ازطریق یک کابل ۱.۲ متری که داخل جعبه قرار دارد، آن را به دستگاه‌های صوتی یا گوشی هوشمند متصل کرد. دیگر تجهیزات همراه این هدفون شامل کابل شارژر، آداپتور برق و کیف ویژه هستند. 

Audio Technica ATH-ANC900BT / آدیو تکنیکا

هدفون ATH-ANC900BT در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۱۳۹۷ - فروردین ۱۳۹۸) با قیمت ۲۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات