ایلین ور نمایشگر اولد ۵۵ اینچی خود را برای گیمرها معرفی کرد

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
CES فرصت مناسبی بود تا الین‌ویر، مانیتور ۵۵ اینچ 4K و OLED خود را بدون اعلام مشخصات فنی دقیق برای گیمرها معرفی کند.
تبلیغات

عاشقان بازی‌های کامپیوتری با برند الین‌ویر به‌عنوان یک بازیگر قوی و قدیمی در این عرصه آشنا هستند. الین‌ویر علاوه‌بر لپ‌تاپ‌های جدید خود، نمایشگری ۵۵ اینچی را نیز با خود به CES و لاس‌وگاس آورده بود که به پنل OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. نمایشگرهای OLED به‌دلیل کنتراست بالا، زاویه‌ی دید عالی و مهم‌تر از همه رنگ مشکی عمیق خود به‌راحتی جایگاه خود را در بین نمایشگرهای پرچم‌دار محکم کرده‌اند. الین‌ویر زبان طراحی محصولات جدید خود را «Legend» نامیده و این نمایشگر نیز با همین سبک طراحی روانه‌ی بازار خواهد شد. حلقه‌ی کشیده‌ی پشت دستگاه با نورهای مختلف روشن می‌شود و طراحی لپ‌تاپ‌ جدید Area 51m را در ذهن تداعی می‌کند.

alienware oled 55 inch

اولدها ویژگی‌های ممتاز بسیاری نسبت‌به نمایشگرهای LCD سنتی دارند و بسیاری از سازندگان نمایشگر نیز به این مسئله واقف هستند؛ با این وجود قیمت بالاتر و پدیده‌ی ماندگی تصویر، مانع حضور جدی این تکنولوژی در مانیتورهای گیمینگ و لپ‌تاپ‌ها شده است. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی این نمایشگر جدید کاملا برای گیمرها مناسب است اما باید تا زمان عرضه‌ی محصول برای نتیجه‌گیری درباره‌ی تأخیر ورودی و دیگر ویژگی‌‌ها صبر کرد.

هیچ اطلاعاتی درباره‌ی قیمت مانیتور جدید گیمرها رسانه‌ای نشده است اما به احتمال فراوان برچسب قیمتی این محصول، رقمی بیش از ۳۰۰۰ دلار را نشان خواهد داد. نظر شما درباره‌ی این محصول و ورود جدی‌تر OLED به لپ‌تاپ‌ها و بخش محصولات بازی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات