آدیو تکنیکا از دو ایرفون واقعا بی سیم در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
آدیو تکنیکا صبح امروز در نمایشگاه CES 2019 از دو ایرفون واقعا بی‌سیم Sound Reality ATH-CKR7TW و Sonic Sport ATH-SPORT7TW پرده‌برداری کرد.
تبلیغات

آدیو تکنیکا ساعاتی پیش در جریان برگزاری روز دوم از نمایشگاه CES 2019 به معرفی چند محصول جدید از جمله دو هدفون توگوشی جدید به نام‌های Sound Reality ATH-CKR7TW و Sonic Sport ATH-SPORT7TW پرداخت. 

هردوی این ایرفون‌های بی‌سیم دارای کیفیت صدای بسیار بالایی هستند و این امکان را به کاربر می‌دهند تا به‌سادگی تماس‌ها را پاسخ دهد و به‌ مکالمه بپردازد. همچنین امکان کنترل پخش و توقف موسیقی نیز ازطریق ایرفون‌های جدید Audio Technica وجود دارد.

ایرفون Sonic Sport ATH-SPORT7TW بیشتر مخصوص ورزشکاران است. این ایرفون ضمن ارائه‌ی کیفیت استثنایی پخش صدا به‌صورت بی‌سیم، از نوعی طراحی ویژه بهره می‌برد تا صرف‌نظر از میزان و نحوه‌ی فعالیت‌های بدنی کاربر، محکم در گوش وی باقی بماند و در نیاید. این ایرفون همچنین دارای میکروفون داخلی است و از چندین فرمان لمسی پشتیبانی می‌کند.

ایرفون آدیو تکنیکا / Audio Technica

سَری‌های این ایرفون دارای قلاب‌های منعطف ارگونومیک مخصوصی موسوم به فری‌بیت هستند که راحتی بیشتری را به گوش شما القا می‌کنند و در قرارگیری هرچه‌بهتر ایرفون در گوش، نقش مهمی دارند. ایرفون جدید آدیو تکنیکا مجهز به گواهی IPX5 است و این یعنی می‌تواند در مقابل عرق و حتی قرار گرفتن زیر شیر آب، از خود مقاومت نشان دهد. این ایرفون همچنین دارای نوعی فناوری ویژه است که با اتکا به آن می‌توانید هنگام بیرون رفتن، صدای محیط را نیز بشنوید.

ایرفون Sonic Sport ATH-SPORT7TW با یک‌بار شارژ تا ۳.۵ ساعت دوام می‌آورد؛ البته این ایرفون دارای یک کیس شارژ ویژه نیز هست که با استفاده از آن می‌تواند تا ۱۴ ساعت بیشتر، به شارژر نیازی پیدا نکند. این ایرفون دارای برچسب قیمت ۱۹۹ دلار است.

ایرفون آدیو تکنیکا / Audio Technica

ایرفون دوم جدید آدیو تکنیکا، Sound Reality ATH-CKR7TW نام دارد که دارای طراحی جذاب با پشتیبانی از 3D Loop است. این ایرفون دارای دکمه‌های اختصاصی برای پاسخ دادن به تماس‌ها، پخش موسیقی و کنترل حجم صدا است.

این ایرفون دارای درایورهای ۱۱ میلی‌متری با دیافراگم پوشیده‌شده با کربن است؛ اتفاقی که باعث می‌شود این ایرفون سرعت پاسخ‌دهی بالاتر و انحراف صدای کمتری داشته باشد. درایورهای این ایرفون همچنین دارای نوعی تثبیت‌کننده‌ی ویژه از جنس برنج هستند که تا حد ممکن مشکلات رزونانس را کاهش می‌دهد. 

ATH-CKR7TW با یک‌بار شارژ تا ۶ ساعت به‌طور مداوم موسیقی پخش می‌کند؛ در ضمن استفاده از کیس شارژر، ۹ ساعت شارژ‌ اضافه را برای این محصول به‌ارمغان می‌آورد. این ایرفون ۲۴۹ دلار قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات