اسپیکرهای بی سیم جدید JBL در CES 2019 رونمایی شدند

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
جی‌بی‌‌ال ساعاتی پیش در نمایشگاه CES 2019 از دو اسپیکر Flip 5 و JR POP پرده‌برداری کرد.
تبلیغات

JBL که ظاهرا امسال با دست پر به نمایشگاه CES 2019 پا گذاشته، در پی رونمایی از پنج ایرباد واقعا بی‌سیم جدید، اخیرا از محصولات صوتی دیگری شامل تقویت‌کننده‌های صوتی رده‌بالا و اسپیکرهای خانگی رونمایی کرده است. جی‌بی‌ال همچنین نسبت‌به معرفی اسپیکر بی‌سیم JBL Flip 5 اقدام کرده است. این اسپیکر در واقع مدل جدید اسپیکر محبوب Flip 4 محصول ۲۰۱۷ به‌شمار می‌آید.

به‌طور کلی، جی‌بی‌ال فلیپ ۵ تفاوت‌های چندان زیادی با مدل پیشین خود ندارد. با این‌حال، این اسپیکر دارای سیستم صوتی اصلاح‌شده و بهبودیافته است و از نوعی درایور ویژه‌ی بیضی‌شکل بهره می‌گیرد. افزون بر این موارد، اسپیکر فلیپ ۴ به گواهی IPX7 مجهز شده و این یعنی در مقابل نفوذ آب و رطوبت از خود مقاومت نشان می‌دهد. این اسپیکر همچنین با یک بار شارژ از طریق درگاه USB Type-C تا ۱۲ ساعت توانایی پخش موسیقی دارد.

جی بی ال فلیپ 5 / JBL Flip 5

اسپیکر جدید جی‌بی‌ال توانایی پخش صدا از طریق وای‌فای را ندارد و تاکنون در مورد پشتیبانی آن از دستیارهای صوتی سخنی به‌میان نیامده است. اما با توجه به قیمت این اسپیکر، حتی اگر از دستیارهای صوتی هم پشتیبانی نکند، نمی‌توان به آن خرده گرفت. جی‌بی‌ال فلیپ ۵ قرار است در ۱۱ رنگ مختلف با قیمت ۱۰۰ دلار در بهار سال آینده روانه‌ی بازار شود.

جی‌بی‌ال همچنین در اقدامی جالب از اسپیکر بلوتوثی جدیدی که به‌طور ویژه برای کودکان طراحی شده، رونمایی کرده است. جی‌بی‌ال JR POP یک اسپیکر ۳۰ دلاری است؛ البته اینکه برای کودکان طراحی شده، به این معنی نیست که می‌تواند برخی عبارات بزرگسالانه‌ی موجود در موسیقی‌ها را فیلتر کند. این دستگاه دارای تنوع رنگی جذابی است و می‌تواند برای کودکان محصولی بسیار دوست‌داشتنی باشد.

JBL JR POP / جی بی ال

اسپیکر JR POP نیز به استاندارد IPX7 مجهز شده و هر بار به پنج ساعت زمان برای شارژ نیاز دارد و از چندین چراغ LED جالب بهره می‌برد. در جعبه‌ی این محصول، چند برچسب نیز قرار داده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات