مورال قاب‌های عکس دیجیتالی هوشمندتر عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مورال که در زمینه طراحی و تولید قاب عکس‌های دیجیتالی فعالیت می‌کند، نسل سوم نمایشگرهای هنری خود را در CES 2019 رونمایی کرده است.
تبلیغات

مورال (Meural) که سال گذشته به تصاحب نت‌گیر درآمد، حالا به نظر می‌رسد قوی‌تر از قبل به مسیر خود در زمینه‌ی طراحی و تولید قاب عکس‌های دیجیتال ادامه می‌دهد. این شرکت نسل سوم نمایشگرهای هنری خود را با نام Meural Generation ۳.0 Canvas در CES امسال به نمایش درآورده است. این قاب عکس‌ها برای اولین‌بار در دو سایز ۲۷ اینچ و ۲۱.۵ اینچ عرضه می‌شوند.

هرچند مورال درباره‌ی قیمت نسخه‌ی کوچک‌تر اطلاعاتی ارائه نکرده، اما نسخه ۲۷ اینچ ۵۹۵ دلار قیمت گذاری شده است. هر دو نمایشگر رزولوشن 1080p دارند و کاربر می‌تواند به میل خود نقاشی‌های هنری را در آن‌ها به نمایش در آورد.

فریم دور این قاب عکس‌های دیجیتالی به رنگ‌های مشکی، سفید، قهوه‌ای روشن و تیره ساخته شده‌اند.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری قاب عکس‌های جدید مورال دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، حسگر سنجش نور محیط، کنترلر سازگار با ژست‌های حرکتی و قابلیت اتصال به شبکه‌ی وای فای هستند. مورال ادعا می‌کند نسل جدید قاب عکس‌های دیجیتال این شرکت بازده‌ی بالاتری داشته و پایدارتر از قبل عمل می‌کنند.

مورال همچنین امکانات تازه‌ای را برای مشتریان شرکتی خود ارائه کرده است که در آن قاب عکس‌ها دربرابر نفوذ گرد و غبار مقاوم هستند و از فناوری POE برای دریافت جریان الکتریسته ازطریق شبکه پشتیبانی می‌کنند. این نمایشگرها می‌توانند از دور کنترل شده و تصاویر آن‌ها به‌صورت برنامه‌ریزی تغییر کنند. 

نظر شما درباره قاب عکس‌های دیجیتالی و استفاده از آن‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات