آی گپ امکان باز پس‌گیری کانال‌ برای صاحبان وب‌سایت و کانال‌ها را فراهم کرد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آی‌گپ با ایجاد امکانی برای صاحبان کانال‌ها، رسانه‌ها و وب‌سایت‌های مختلف بر آن شده تا فرایند مالکیت و در اختیار گرفتن کانال با برند مالک را تسهیل کند.
تبلیغات

با تعدد شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، رسانه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف با چالش مالکیت کانال‌ها و منابع اطلاع‌رسانی با برند خود در پلتفرم‌های مختلف روبرو هستند؛ از این‌رو آی‌گپ بر آن شده تا این مشکل را حل کند. در اختیار گرفتن کانال و یک منبع خبری با یک برند مشخص، امری چالش‌برانگیز است، چراکه تعدد شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مختلف با قابلیت ایجاد کانال باعث شده تا رسانه‌ها و صاحبان کسب و کار در فضای آنلاین و وب‌سایت‌های مختلف بعضا نتوانند به موقع کانالی با برند خود ثبت کنند و همین موضوع به چالشی برای این افراد تبدیل شده است، چون این کانال بدون اتصال به منبع مشخص فعالیت کرده و بعضا ماهیت برند را نیز به خطر می‌اندازد.

آی‌گپ برای حل این مشکل، امکانی را ایجاد کرده تا از طریق آن بتوان در صورت وجود کانالی با اسم و برند مشخص در این پیام‌رسان، آن را در اختیار مالک و صاحب اصلی برند مورد نظر قرار داد. آی‌گپ اعلام کرده که مدیران کانال‌های پرمخاطب می‌توانند تا کانال خود را باز پس گرفته و مدیریت آن را بر عهده داشته باشند.

برای انجام فرایند بازگرداندن مدیریت کانال، کافی است تا به وب‌سایت آی‌گپ مراجعه کرده و در صورت داشتن شرایط تعیین‌شده توسط آی‌گپ و ارائه‌ی اطلاعات مورد نیاز، کانال خود را باز پس بگیرید. شرایط آی‌گپ برای باز‌پس‌گیری کانال‌ با اسم همسان به شرح زیر است:

  • شناسه‌ی کانال مورد نظر در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های دیگر باید به اسم درخواست‌‌کننده‌ ثبت شده باشد.
  • کانال با اسم هم‌سان در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های دیگر باید بیش از ۱۰۰ محتوای منتشرشده باشد.
  • تعداد اعضای کانال با اسم هم‌سان در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های دیگر باید حداقل ۵۰۰ عضو داشته و یک سال از انتشار اولین محتوای آن گذشته باشد.
  • در صورت اینکه درخواست‌کننده، وبسایتی متعلق به خود داشته باشد، باید شناسه‌ی کانال برای بازپس‌گیری مشابه دامنه‌ی سایت باشد.

برای درخواست کانالی که در اختیار مالک وب‌سایت یا کانال در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیست، می‌توانید به اینجا مراجعه کرده و فرم مورد نظر را پر کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات