نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به آنر ویو 20

شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
آنر وی ۲۰ (Honor View 20) جدیدترین گوشی برند آنر است که ضمن بهره‌مندی از دوربین ۴۸مگاپیکسلی، به تراشه‌ی کرین ۹۸۰ و نمایشگر روزنه‌دار مجهز است.
تبلیغات

آنر، مشهورترین زیر برند هواوی، با برگزاری رویدادی در شهر پاریس این گوشی را برای کشورهای مختلف جهان رونمایی کرد. در قسمت پشتی آنر وی ۲۰، از نانوتکسچرهای نامرئی استفاده شده است. استفاده از این نوع طراحی برای قسمت پشتی آنر وی ۲۰ باعث شده این گوشی ظاهر بسیار جذابی به‌خود بگیرد. نکته‌ی مهم مرتبط‌با آنر ویو ۲۰، بهره‌مندی آن از نمایشگر روزنه‌دار است که واکنش‌های متعددی به‌دنبال داشته است. به‌طور کلی، آنر ویو ۲۰ به نمایشگر ۶.۴اینچی LCD با وضوح تصویر فول HD پلاس (معادل ۲۳۱۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نسبت تصویر غیرمعمول ۱۹.۲۵:۹ مجهز شده است. گوشی آنر V20 دوربین اصلی ۴۸مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۵مگاپیکسلی دارد. پرچم‌دار جدید آنر از تراشه‌ی قدرتمند کرین ۹۸۰ هواوی و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم درکنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند.

درادامه همراه باشید تا نگاهی ویدئویی به آنر وی ۲۰ بیندازیم:

تماشا در یوتیوب

دیدگاه شما درباره‌ی این گوشی چیست؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی آنر نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات