RED، دوربین سه بعدی Lithium را برای کاربران گوشی هیدروژن وان معرفی کرد

شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت RED برای گوشی هوشمند هیدروژن وان خود، دوربین سه‌بعدی موسوم به لیتیوم را به بازار عرضه می‌کند.
تبلیغات

باوجودی که شرکت RED برای موفقیت در فروش گوشی هوشمند هیدروژن وان با دو اپراتور بزرگ آمریکایی قراردادهایی را امضا کرد، ولی درنهایت سال ۲۰۱۸ میلادی برای هیدروژن وان RED‌ سال ناامیدکننده‌ای بود.

در بین گوشی‌های هوشمند بازار، RED Hydrogen One گوشی بسیار گران‌قیمتی محسوب می‌شود و ویژگی‌های پیشرفته‌ی دوربین آن هم نمی‌تواند قیمت ۱۳۰۰دلاری‌اش را توجیه کند. با این وجود به‌نظر می‌رسد که شرکت RED برای کاربرانی که قدرت پرداخت هزینه‌ی چنین گوشی هوشمند گران‌قیمتی را دارند، سورپرایز دیگری درنظر گرفته است و قصد دارد پیشنهاد خرید دیگری به این کاربران بدهد.

هیدروژن وان رد / Red Hydrogen One

در آخرین روز سال ۲۰۱۸ میلادی، شرکت RED تصویری از محصول بعدی خود منتشر کرد. محصول بعدی این شرکت که به گوشی هوشمند هیدروژن وان مربوط می‌شود، دوربین سه‌بعدی Lithium نام دارد. لیتیوم دوربین نسبتا بزرگی است که به کاربران هیدروژن وان اجازه می‌دهد از گوشی هوشمند خود به‌عنوان صفحه‌نمایش و کنترلر دوربین سه‌بعدی در هنگام تصویربرداری استفاده کنند. دوربین لیتیوم بدون درنظر گرفتن باتری وزنی درحدود ۶ پوند برابر با ۲.۷کیلوگرم دارد. شرکت RED اعلام کرده است:

دوربین لیتیوم برای تصویربرداری با کیفیت بسیار بالا H4V طراحی شده است. این دستگاه استریوی سبک‌وزن از دو حسگر سینمای دیجیتال بهره می‌برد و با استفاده از لنزهای زوم می‌تواند یکی از کامل‌ترین و انعطاف‌پذیرترین روش‌های ضبط تصاویر با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار دهد. 

بی‌شک دوربین لیتیوم برای کاربران معمولی بازار طراحی نشده است. البته گوشی هوشمند هیدروژن وان گران‌قیمت نیز برای کاربران معمولی معرفی نشده است. کاربرانی که گوشی هوشمند گران‌قیمت هیدروژن وان را خریداری کرده‌اند می‌توانند منتظر دوربین جید لیتیوم محصول شرکت RED باشند تا با کمک آن بتوانند با کیفیت بالا تصویربرداری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات